Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: کمبود منابع مالی نباید باعث شود تجلیل و قدردانی از بزرگان و پیشکسوتان ورزشی استان را فراموش کنیم.

جبار قوچان‌نژاد شب گذشته، ۲۳ خرداد، در همایش تجلیل از مربی و بازیکنان ملی‌پوش خراسانی والیبال در رده سنی نوجوانان و جوانان که در مجموعه ورزشی مهران برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای قبول ریاست هیات والیبال استان با شیوع بیماری کرونا مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مشکلات خاصی مثل بی‌پولی، کرونا، تعطیلی اماکن ورزشی و کمبود امکانات مواجه بودیم. علی‌رغم اینکه در اداره کل ورزش و جوانان هم حضور داشتم اما نتوانستم کمک مالی چندانی به هیات والیبال کنم.

وی افزود: از طرف دیگر بدهی‌های لیگ‌های ۹۶ و ۹۷ به داوران به دوره من رسید؛ در حالی که با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کردیم. بدون اینکه درآمدی نسیب هیات شود، نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان بدهی داشتیم. در شرایط کنونی هم که شرایط کرونا بهتر شده و اوضاع به روال قبل بازگشته، عمر حضورم در هیات والیبال رو به پایان است.

رییس هیات والیبال استان تصریح کرد: در این مدت برخی مسابقات برگزار شد. تیم نونهالان را در دسته یک‌مان عملکردی فوق‌العاده داشت. هدایت این تیم بر عهده حامد صمدی بود که بدون حقوق به کارش ادامه داد. تا اینکه در دقایق پایانی اشتادسازه را راهی مسابقات کردیم. این تیم نیز خروجی‌های بسیار خوبی داشت و بازیکنان توانمندی از استان به والیبال کشور معرفی شدند. متاسفانه بازیکنان خوب والیبال استان راهشان در لیگ استان بسته می‌شود و نمی‌توانند به مقاطع بالاتر بروند.

قوچان‌نژاد خاطرنشان کرد: هر کسی می‌تواند والیبال بازی کند اما ملی‌پوش شدن موضوعی نیست که به راحتی به دست آید. همه والیبال خراسان در ساختن یک بازیکن و مربی و موفقیت تیم‌ها نقش دارند. بعد از بازیکنانی مثل امیر حسینی و فرهاد ظریف در تیم ملی حرفی برای گفتن نداشتیم و ضعیف کار کردیم.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی بیان کرد: تا توانسته‌ام برای بهتر شدن والیبال استان تلاش کرده‌ام. نزدیک به ۹۰ میلیون تومان برای تیم والیبال خراسان وام گرفتم. سودی که برای این وام پرداخت کردم، از حقوق ماهانه‌ام بیشتر بود. در عمر کوتاهی که از هیات باقی مانده، قطعا اصلاحات و تغییراتی خواهیم داشت تا بتوانیم فعالیت‌های مثبتی را اجرایی کنیم.

قوچان‌نژاد ادامه داد: طی ۲ سال گذشته فقط توانستیم مسابقات نوجوانان دختران را در استان برگزار کنیم اما با بهتر شدن شرایط کرونا، امسال می‌توانیم مسابقات والیبال را در ۲ بخش پسران و دختران در تمام رده‌های سنی برگزار نماییم. تمام افراد و کمیته‌های هیات باید در خدمت تیم‌ها باشند تا بهترین نتایج کسب شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی جبار قوچان نژاد والیبال خراسان والیبال استان هیات والیبال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد

به گزارش قدس از خلیل آباد، محمد رضا خوشنویس ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر در جمع کارگران نمونه بخش‌های خصوصی شهرستان که با حضور رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد برگزار شد اظهار کرد: زحمات دست‌های پر مهر کارگران قابل ستایش است و اگر تلاش و کوشش کارگران نباشد اموارات جامعه پیش نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه کارگران سربازان جبهه اقتصادی هستند افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت و فرماندار شهرستان با تمام وجود در خدمت کارگران هستم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم داشت.

خوشنویس با تاکید بر اینکه کارفرمایان بیمه کارگران را جدی بگیرند گفت: افزایش سطح آموزش کارگران در هر سطوحی مورد توجه کارفرمایان باشد و سعی کنند توانمندی و سطح آگاهی در مجموعه خود را بالا ببرند.

وی نیز در خصوص بیمه کارگران ساختمانی اظهار کرد: موضوع بیمه کارگران ساختمانی در دست شهرستان نیست اما با انجام مکاتبه با مدیران استان موضوع را پیگیری می‌کنم.

فرماندار خلیل آباد با بیان ایبنکه در حال حاضر ۲۵۰ نفر بیمه کارگران ساختمانی در شهرستان هستند افزود: برای افراد باقیمانده که ۱۵۰ نفر هستند، موضوع بیمه کارگران ساختمانی این افراد دنبال می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های شهرستان را تشکیل هیات‌های اندیشه ورز نام برد و گفت: در هیات‌های اندیشه ورز افراد مختلف و اقشار مختلف از جمله در حوزه جوانان، بانوان و ایثارگران تشکیل خواهد شد که از عضویت یک نفر کارگر در این هیات استقبال خواهیم کرد.

وی منویات رهبری را با توجه به شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: همه می‌توانیم در کنار هم بر مشکلات فایق آییم.

همچنین در ابتدای این جلسه حمید رضا صدیقی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد در گزارشی به فعالیت‌های حوزه کار و کارگری پرداخت و گفت: شهرستان خلیل آباد با داشتن ۱۴ تشکل کارگری و یک انجمن صنفی و نیز کانون بازنشستگان کشوری دارای ۲ هزار ۷۵۰ کارگاه است که در کارگاه‌ها بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر بیمه شده هستند.

در ادامه از۲۰ کارگر واحدهای این شهرستان که به عنوان کارگران نمونه معرفی شده بودند تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: حسین نوری

دیگر خبرها

  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است