Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پیامی درگذشت حجت الاسلام حسن اشرفی اصفهانی فرزند ارشد شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی را به بیت آن مرحوم تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر حجت الاسلام حسین اشرفی اصفهانی فرزند چهارمین شهید محراب مرحوم آیت الله عطاالله اشرفی اصفهانی موجب تالم و تأثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات ارزنده آن فقید سعید در راه تعلیم و ترویج معارف اسلام و اهل بیت علیهم السلام و دفاع از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی توشه‌ای گرانبها برای سفر آخرت آن فقید سعید باشد.

اینجانب فقدان این عالم مجاهد را به بیت شریف چهارمین شهید والامقام محراب، خاندان معزا، جامعه روحانیت و همه ارادتمندان ایشان خصوصاً مردم قدرشناس کرمانشاه و اصفهان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با اولیا الله را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5513990

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه ایت الله علما پیام تسلیت بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا جهرم خراسان رضوی امام رضا ع دهه کرامت میلاد امام رضا ع آمار کرونا سفر استانی مشهد اردبیل بیرجند اشرفی اصفهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • مطهری امام
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم