Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد نیروگاه های تولید برق در استان هدفگذاری می شود.

کیامرث حاجی زاده در نشست با مدیرعامل آب و برق خوزستان، افزود: استان ظرفیت لازم برای ایجاد نیروگاه‌های برق آبی، صفحات خورشیدی، نیروگاه‌های حرارتی و حتی بادی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: طرح‌های بزرگی برای تأمین برق و آب پایدار در استان داریم که با تکمیل و بهره‌برداری از آنها مشکلات استان رفع می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تولید انرژی برق در استان را یکی از مهمترین سرمایه‌گذاری‌ها دانست و گفت: برای این منظور زمین، منابع و تسهیلات را تأمین و در اختیار قرار می‌دهیم تا نیروگاه‌های تولید انرژی در خود استان باشد.

حاجی زاده تصریح کرد: برق از زیرساخت‌ها و نیاز اصلی استان بوده و با توجه به سرعت پیشرفت و توسعه استان نیازمند سرمایه گذاری برای احداث طرح‌ها و نیروگاه‌های مختلف تولید انرژی برق هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در احداث کارخانجات بزرگ پیوست تولید برق مد نظر باشد، ادامه داد: ۲ کارخانه سیمان در استان داریم و چنانچه در ایجاد نیروگاه برای تأمین برق خود اقدام کنند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: زمین برای احداث سه نیروگاه ۱۰ مگاواتی برای تأمین برق دشت‌روم بویراحمد، خان احمد و شلال‌دان گچساران و باشت و چرام و دهدشت تأمین شده است، ضمن اینکه منابع طبیعی و محیط زیست برای احداث پست برق در سی سخت و برای احداث نیروگاه ۷ مگاواتی در دیشموک و قلعه رئیسی ظرف مدت ۱۰ روز زمین مناسب تأمین کنند.

حالجی زاده از پایدار بودن شرایط برق در استان خبر داد و برای تداوم این شرایط بر ضرورت مدیریت مصرف برق در بخش‌های صنعت و خانگی تاکید کرد.

وی تاکید کرد: همکاران حوزه برق استان با تداوم اقدام‌های خود و با مدیریت خوب و با تاکید بر صرفه جویی بهینه در مصرف انرژی برای پایدار ماندن برق در همه نقاط استان تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: پایش اداره‌های دولتی از دیگر کارهایی است تا در زمان فعالیت به طور حتم در روشنایی‌ها و سیستم‌های برقی صرفه جویی های لازم انجام شود

حاجی زاده با بیان اینکه، میزان مصرف برق در تابستان افزایش چشمگیر پیدا می‌کند، اعلام کرد: بر این اساس انتظار است هم نیروگاه‌های تولید برق استان کهگیلویه و بویراحمد و هم استان خوزستان آمادگی لازم برای تأمین نیاز برقی این ایام را مد نظر داشته باشند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اکنون با اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده مشکلی در تأمین و مصرف برق وجود ندارد، بر تداوم اقدام‌های مدیریتی مصرف با هدف کمک به تأمین برق بخش تولید و مصارف خانگی تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد نيروگاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیروگاه های تولید ایجاد نیروگاه برق در استان برای احداث برای تأمین تولید برق تأمین برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است