Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، سه کتاب پژوهشی و نمایشنامه چاپ و منتشر می‌شود.

 کتاب پژوهشی «تاریخچه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان» به کوشش "منوچهر اکبرلو" که به بررسی بیست و شش دوره برگزاری این رویداد نمایشی می‌پردازد، از سوی دبیرخانه جشنواره بیست و هفتم کودک و نوجوان و انتشارات نمایش چاپ و منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب مجموعه نمایشنامه «خیمه شب‌بازی برای کودکان» نوشته "بهناز مهدی‌خواه" و کتاب «نمایشنامه‌های محبوب کودکان» که گنجینه‌ای از نمایشنامه‌های کلاسیک و معاصر برای کودکان و نوجوان است، با انتخاب و مقدمه کلمن‌ای، جنینگز و اوراند هریس با ترجمه "حسین فدایی حسین"، توسط انتشارات نمایش چاپ و همزمان با آغاز بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، رونمایی خواهد شد.

همچنین کتاب نمایشنامه‌های منتخب بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، پس از اعلام برگزیدگان این بخش از جشنواره، توسط انتشارات نمایش، منتشر و عرضه خواهد شد.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، از اول تا ششم تیرماه سال ۱۴۰۱ با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور ۷۰ گروه نمایشی داخلی و خارجی برگزار می‌شود، ۵۰۰ اثر از گروه‌های نمایشی داخلی و خارجی به جشنواره ارائه شد که پس از داوری اولیه ۷۰ گروه نمایشی به این دوره از جشنواره راه یافتند. در این دوره از جشنواره گروه‌های نمایشی از پنج کشور ایتالیا، یونان، ارمنستان، ترکیه و عراق حضور دارند و با دیگر راه یافتگان به این رویداد رقابت می‌کنند

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان چاپ کتاب بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»