Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی صبح سه‌شنبه در نشست مشاور وزیر آموزش و پرورش با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: امام جمعه بوشهر با توجه به اشراف ویژه بر مسائل آموزش و پرورش به عنوان یک ظرفیت مهم برای این استان محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: به پشتوانه حمایت‌های آیت‌الله صفایی بوشهری شاهد حمایت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های رفع مشکلات مناطق محروم، مدارس تخریبی و… هستیم و دستاوردهای خوبی برای استان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: یک همگرایی خوبی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ایجاد شده است که امیدواریم شاهد دستیابی به اهداف مد نظر باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی در استان بوشهر اضافه کرد: این طرح پیوست سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که در استان بوشهر اجرایی شده است.

موحدی با اشاره به اینکه نشستی با شورای معاونین استان بوشهر داشته‌ایم افزود: نگاه جدیدی به مقوله قرارگاه عدالت تربیتی در استان بوشهر ایجاد شده است که رهنمودهای امام جمعه بوشهر در این زمینه راهگشا خواهد بود.

کد خبر 5514060

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر علی موحدی بوشهر آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا جهرم امام رضا ع خراسان رضوی دهه کرامت میلاد امام رضا ع آمار کرونا اردبیل مشهد بیرجند صنایع دستی استان بوشهر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است