Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:57:08 GMT

فعالیت ۵۰ کارگاه صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۹۲۷۷

فعالیت ۵۰ کارگاه صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ کارگاه صنایع دستی در استان فعال می شود.

سعید طالبی پور در مراسم افتتاح کارگاه‌های صنایع دستی استان، افزود: سه کارگاه به نمایندگی از پنجاه کارگاه صنایع دستی در استان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه برای ایجاد این ۳ کارگاه بزرگ صنایع‌دستی حدود به ۵ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت اختصاص داده‌شده است، اظهار کرد: با افتتاح این کارگاه‌های تولیدی برای حدود به ۳۰ هنرمند صنایع‌دستی شغل ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی، رونق فروش محصولات صنایع‌دستی و ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی از مهم‌ترین برنامه کاری این اداره کل طی امسال است.

به گزارش ایسنا، طالبی پور بیان کرد: این سه کارگاه به نمایندگی از حدود به ۵۰ کارگاه صنایع‌دستی استان افتتاح‌شده که نویدبخش رونق تولید همراه با اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد صنایع دستی گردشگري کهگیلویه و بویراحمد کارگاه صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل در ارومیه
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل