Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@13:19:11 GMT

آمازون تحویل پهپادی سفارش‌ها را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۹۶۳۱

آمازون تحویل پهپادی سفارش‌ها را آغاز کرد

پس از چندین برنامه آزمایشی ویژه از شرکت‌هایی مانند وال‌مارت، یونایتد پارسل سرویس و فدکس کورپ، برای نخستین بارخواهد بود که آمازون سفارش‌های عمومی را با پهپاد تحویل می‌دهد.

این فروشنده آنلاین اعلام کرده که با سازمان هواپیمایی فدرال و مقامات شهر برای دریافت مجوزهای مربوط همکاری می‌کند.

این پهپادها قادرند بالاتر از خط دید پرواز کنند و به نحوی برنامه ریزی خواهند شد تا بسته‌های سفارش را به درب منزل مشتریان در لاکفورد که شهری با حدود ۴۰۰۰ نفر جمعیت است، برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمازون آزمایش پهپادهای تحویل کالا را در سال ۲۰۱۳ با هدف رساندن سفارش‌های مشتریان به درب خانه شان در مدت ۳۰ دقیقه یا کمتر آغاز کرد و در اوت سال ۲۰۱۹ از سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا درخواست کرد با این طرح موافقت کند و در درخواست خود اعلام کرد تحویل کالا با استفاده از پهپاد در مناطق دارای فشردگی جمعیت اندک انجام خواهد گرفت و وزن بسته‌ها پنج پوند یا کمتر (اندکی بیش از دو کیلوگرم) خواهد بود. این شرکت در سال ۲۰۱۹ از پهپاد تحویل کالای برقی جدیدی رونمایی کرد که قادر است حداکثر ۱۵ مایل پرواز کرده و بسته‌هایی با وزن کمتر از پنج پوند را در مدت نیم ساعت به دست مشتریان برساند.

بر اساس گزارش رویترز، آمازون نخستین تحویل به مشتری با پهپاد را در سال ۲۰۱۶ در انگلیس انجام داد و از برنامه خود برای تحویل بسته‌های مشتریان با پهپاد در سال‌های آینده صحبت کرد.

منبع: ایسنا

تماشاخانه ببینید| جدیدترین تانک جهان رونمایی شد ببینید| دیپلمات لاف‌زن؛ داستان مذاکره‌ای با دستاوردهای دروغین فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز طی مراسمی دفترچه‌های اقامت در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار گرفت.


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور است که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و با همکاری شرکت زنجیره تأمین دانش و بانک ملی اجرایی شده و با استقبال اتباع، فرآیند اجرایی آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.


محسن صفایی با بیان اینکه اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام کنند افزود: متقاضیان با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن از جمله اقامت، اشتغال، بیمه و سایر موارد بهره مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه