Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده ظهر سه شنبه در جلسه شورای اقامه نماز با بیان اینکه نماز مهمترین فریضه و مناسک دینی است که خداوند واجب کرده است، اظهار کرد: برنامه راهبردی ترویج نماز در شهرستان به جد پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نماز به عنوان یک تکلیف الهی بوده و از اهمیت بسیاری برخوردار بوده که توجه به بحث ترویج نماز باید مورد نظر باشد، گفت: در این راستا بایستی کارهایی از قبیل پخش اذان در اوقات شرعی از تلویزیون شهری مقابل آب درمانی گاومیش گلی، اعزام اکیپ تیمی برای بازدید از نمازخانه‌های توراهی و مدارس، برگزاری جلسه شورای اقامه نماز در سطح شهر و تقسیم بندی ادارات برای ایجاد میز خدمت هفتگی به صورت مستمر در روز جمعه، در محل مصلی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان سرعین ادامه داد: همه انسان‌ها در رابطه با ترویج فرهنگ اقامه نماز مسؤول هستند و زمانی که قدرت به دستشان رسید باید در ترویج فرهنگ اقامه نماز کوشا باشند که در این راستا با هم‌افزایی در کارهای فرهنگی می‌توان طرح‌هایی برای اقامه باشکوه نماز در شهرستان ارائه داد.

باقرزاده با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای گردشگری استان اردبیل به ضرورت فراهم کردن تمهیدات و امکانات لازم برای اقامه و دعوت به نماز مسافران و گردشگران با خواندن اذان در مراکز اقامتی، خدماتی، پذیرایی و تفریحی تأکید کرد و افزود: با توجه به ظرفیت فرهنگ معنوی شهرستان باید بیشتر در راستای ترویج فرهنگ نماز بهره برداری کرد.

کد خبر 5514087

منبع: مهر

کلیدواژه: سرعین اردبیل مهر نماز اقامه نماز ستاد اقامه نماز بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا جهرم امام رضا ع خراسان رضوی دهه کرامت میلاد امام رضا ع آمار کرونا اردبیل مشهد بیرجند صنایع دستی اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی