Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@03:08:16 GMT

تعمیر تلویزیون ال جی مجاز سیما

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۹۸۷۹

تعمیر تلویزیون ال جی مجاز سیما

تلویزیون یکی از وسایل الکترونیکی است که به دلایل مختلف دچار خرابی و آسیب­‌دیدگی می­‌شود. حال اینکه تلویزیون دچار چه مشکلی شده، نرم­‌افزاری است یا سخت­‌افزاری؛ باید توسط متخصصین تعمیرات تلویزیون مورد بررسی قرار گیرد. در این میان مدل‌های ال جی نیز مانند هر برند دیگری نیاز به کار تعمیرات پیدا می­‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از مجاز سیما، یکی از خواسته­‌هایی که اکثریت کاربران در چنین زمانی خواهان آن هستند، خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در منزل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی عیب‌­یابی و تشخیص درست مشکلات تلویزیون و رفع آن­ها نیاز به تخصص و تجربه تعمیرکار دارد. بنابراین بهتر است قبل از مراجعه به یک تعمیرگاه به درستی در مورد تخصص و اخلاق حرفه­‌ای ارائه­‌دهندگان چنین خدماتی پرس‌­وجو کنید.

 تلویزیون­‌های ال جی که امروزه در منازل و فروشگاه‌ها وجود دارند، نسبت به گذشته فناوری پیچیده‌­تر و جدیدتری دارند و دارای قابلیت‌­های متفاوتی هستند. از این­‌رو تعمیرات آنها نیز نیاز به تخصص و مهارت بیشتری دارد. بنابراین کسی که کار سرویس و تعمیر تلویزیون را انجام می­‌دهد؛ باید با قطعات مختلف دستگاه و چگونگی تنظیم آن آشنا باشد و در این زمینه دوره­‌های آموزشی لازم را دیده باشد و همین‌طور از تجهیزات پیشرفته و به­ روز برای اینکار استفاده نماید. اعتماد به مرکز غیرمجاز، باعث از بین رفتن کیفیت دستگاه و امکان ضعیف‌­تر شدن تعمیرات تلویزیون ال جی می­‌شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم؛ با مراجعه به یک مرجع معتبر مشکلات دستگاه خود را برطرف نمایید.

مزایای تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

همانطور که گفتیم یکی از خواسته‌­هایی که کاربران در زمان خرابی تلویزیون از مراکز تعمیرات تلویزیون ال جی درخواست دارند؛ اعزام تعمیرکار به منزل‌شان است. در واقع این مورد، یکی از اختصاصی‌­ترین خدماتی است که یک نمایندگی یا مرکز تعمیر تلویزیون ال جی می­‌تواند به مشتریان خود ارائه دهد. زیرا مصرف‌کنندگان باید زمانی را برای حمل­‌ونقل تلویزیون اختصاص دهند و از طرفی ممکن است در اثر جاب­جایی نادرست یا ضربه، دستگاه دچار آسیب یا شکستگی شود. از این­‌رو کاربران ترجیح می‌دهند که خدمات تعمیر تلویزیون در منزل را تجربه کنند و به‌راحتی با یک تماس تلفنی یا ثبت درخواست، تعمیرات  را به‌صورت آنلاین دریافت نمایند. همچنین متخصصین مراکز معتبر بعد از حضور در محل و تشخیص نوع خرابی، شما را در جریان هزینه­‌های دریافتی، نوع ایراد دستگاه و آیا اینکه دستگاه نیاز به تعویض قطعه دارد یا خیر قرار داده و بعد از تأیید کاربر تلویزیون را باز نموده و به‌رفع مشکل می­‌پردازند. همچنین بعد از تعمیر در حضور مشتری دستگاه را تست نموده و به مشتری تحویل می­‌دهند اما در صورتی که نیاز باشد تا از تجهیزات مرکز برای تعمیر استفاده کنند، دستگاه را به آنجا می­‌برند.

تعمیرات تلویزیون ال‌جی با ضمانت مجاز سیما

 امروزه مراکز زیادی در تهران و دیگر شهرستان­‌ها وجود دارند که اینگونه خدمات را ارائه می­‌دهند. اما نکته حائز اهمیت دیگری که کاربران به‌دنبال آن هستند؛ دریافت ضمانت از مراکزی است که کار تعمیر تلویزیون ال جی را ارائه می­‌دهند. زیرا دادن ضمانت به مشتری به معنی این است که کار عیب­‌یابی دستگاه و تعمیر یا تعویض قطعات به‌صورت تخصصی انجام شده و در صورت بروز مشکل، کاربر می­‌تواند بدون پرداخت هزینه از خدمات استفاده کند. همچنین زمانی که کاربران خدمات تعمیر تلویزیون در محل را همراه با ضمانت دریافت می‌­کنند؛ به این معناست که چنانچه تعمیرکار بخواهد قطعه‌­ای را جایگزین یک قطعه معیوب در دستگاه نماید، باید آن قطعات دارای کیفیت و اصالت می‌­باشد در غیر این‌ صورت نمی‌­تواند تعمیر تلویزیون را به مشتری ضمانت دهد. زیرا عملکرد آن قطعه بر روی کیفیت و کارکرد دستگاه تأثیر می­‌گذارد.

یکی از درخواست­‌های رایج برای تعمیر تلویزیون ال جی در محل

از جمله مشکلاتی که بسیاری از کاربران با آن مواجه می­‌شوند، خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی است که یکی از درخواست­‌های رایج جهت تعمیر تلویزیون ال جی در محل محسوب می‌شود. در ابتدا این مشکل هر چند وقت یک‌بار اتفاق می‌افتد به‌عنوان مثال ممکن است یک یا دو بار در روز پیش بیاید؛ اما به مرور این اتفاق تکرار می­‌شود. لازم به‌ذکر است بی­‌توجهی به این اختلال در عملکرد دستگاه باعث خرابی بیشتر می­‌شود. زمانی که با چنین مشکلی مواجه می­‌شوید؛ بهتر است از یک متخصص کاربلد که بخوبی کار تعمیر تلویزیون ال جی را انجام می­‌دهد، کمک بخواهید. او با بررسی عملکرد دستگاه و عیب­‌یابی می‌­تواند در کمترین زمان و به‌صورت با کیفیت این مشکل را برطرف کند. 

مجاز سیما با ایجاد شعبه‌های متعدد در شهرستان‌های تهران این امکان را فرام کرده است با سرعت بیشتری به همشهریان تهرانی سرویس دهی کند. این شعبه تعمیر تلویزیون ال جی اسلامشهر یکی از شعبه های فعال مرکز مجاز سیما می باشد.

تعمیر تلویزیون ال جی را به چه کسی بسپاریم؟

مجاز سیما در تهران یکی از مراکزی است که به‌صورت تخصصی خدمات تعمیر تلویزیون ال جی را به کمک نیروهای متخصص و کاردان ارائه می‌­دهد. این مرکز با دارا بودن بیش از 30 سال سابقه در زمینه تعمیرات تلویزیون یکی از پیشرفته­‌ترین و قابل اعتمادترین مراکز در این زمینه می­‌باشد. تعمیر تلویزیون در محل، قیمت عادلانه و منصفانه، استفاده از قطعات اورجینال و اصلی، استفاده از دستگاه‌­ها و تجهیزات به ­روز، دارا بودن چندین شعبه در تهران، کمک گرفتن از متخصصین با تجربه از جمله ویژگی­‌های این مجموعه می­‌باشد. تمامی خدماتی که توسط این مرکز به مشتریان ارائه می‌شود دارای ضمانت­نامه کتبی 6 ماهه می­‌باشد. چنانچه قصد دارید کار تعمیر تلویزیون  خود را به دست متخصصین مجاز سیما بسپارید؛ می­‌توانید به سایت https://mojazsima.ir/repair-lg-tv-at-home/ مراجعه بفرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیر تلویزیون تعمیر تلویزیون ال جی تعمیر تلویزیون ال جی تعمیر تلویزیون ال جی خدمات تعمیر تلویزیون تعمیرات تلویزیون مجاز سیما کار تعمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون