Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: طرح شوق رویش با عنوان «جوانی، فراغت، پویایی»، در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، با فعال کردن کانون‌های هلال‌احمر در سراسر کشور و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، در تابستان امسال آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد گل‌فشان رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر بابیان اینکه این طرح، با رویکرد آگاه‌سازی و توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی، با تشکیل پایگاه‌های فرهنگی-آموزشی در مراکز امور جوانان سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: حضور نوجوانان و جوانان در این پایگاه‌ها، زمینه مناسبی را برای مشارکت این عزیزان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، بشردوستانه و عام‌المنفعه فراهم می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌فشان با اشاره به اینکه طرح شوق رویش، از 21 خرداد، همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام رضا علیهالسلام، در همه استان‌ها آغازشده و تا 5 مهر، ادامه خواهد داشت، افزود: در قالب این طرح، کارگاهها و دورههای آموزشی متناسب با شرایط اقلیمی و نیاز استان (امداد و کمکهای اولیه، مهارت‌های قبل از ازدواج، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های کارآفرینی و کسب‌وکار) برگزار می‌شود.

وی مهم‌ترین هدف سازمان جوانان هلال‌احمر در برگزاری طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان را فعال شدن خانههای هلال و کانونهای سازمان، استفاده حداکثری اعضا از امکانات موجود در غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، استفاده از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مراکز و آشنایی آنان با اهداف و برنامه‌های سازمان جوانان و تربیت اعضا در راستای اهداف هلال‌احمر، جذب نوجوانان و جوانان جهت همکاری در فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه، سالم‌سازی محیط جامعه از ناهنجاری‌های ناشی از بیکاری و سرگردانی جوانان و نوجوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه، توانمندسازی اعضا درزمینه کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی، باروری، شکوفایی استعدادها و رشد و تعمیق باورهای دینی، اخلاقی و رفتارهای اجتماعی جوانان و نوجوانان، ارتقاء نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان، توجه و تأکید بر ترویج فرهنگ و تفکر ارزشی در ارائه و انجام فعالیت‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی و فوق‌برنامه و شناسایی و به‌کارگیری جوانان و داوطلبان توانمند هلال‌احمر در امر تدریس و مربیگری، عنوان کرد.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر در خصوص برنامه‌های این طرح، گفت: برگزاری اردوی علمی- پژوهشی درون استانی، ارائه ایدهها و طرحهای ابتکاری، برگزاری نشستهای تخصصی، اجرای طرحهای بشردوستانه و عامالمنفعه، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی و همچنین بزرگداشتها و مناسبتهای مذهبی، توسعه طرح کارآفرینی با عنایت به شعار مقام معظم رهبری (سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین) برگزاری اردوی تسهیلگران تیم ملی یاس و اردوهای ویژه 5000 امدادگر و نجاتگر، برگزاری مراسم جشن ازدواج طرح هم‌سفر تا بهشت در مشهد مقدس، برگزاری آئین اختتامیه جشنواره رفیق خوشبخت ما، برپایی پایگاه‌ها و ایستگاه‌های سلامت و خدمات رسان جهت مسافران اربعین حسینی در استان‌های محل عبور زائران کربلا، گردهمایی دبیران کانون‌های طلاب، اجرای 100 مانور تیم‌های سحر و 100 کاروان نیکوکاری، برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص تشکیلات و شبکه‌سازی تیم‌های ماه نگار و جشنواره فرهنگی و هنری ماه نگاران هلال، پویش ملی جوانان هلال‌احمر، حمایت از پروژه‌های ابتکاری و خلاقانه استانی، اجرای مانور اسکان و تغذیه اضطراری مشترک با سازمان امدادونجات و مانور حمایت‌های روانی مشترک با همکاری معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی، از مهم‌ترین برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان سازمان در طول تابستان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر جوانان هلال احمر غنی سازی اوقات فراغت جوانان جوانان و نوجوانان نوجوانان و جوانان جوانان هلال احمر سازمان جوانان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان