Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:02:57 GMT

وزنه بردار تبریزی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۲۹۹۵۷

وزنه بردار تبریزی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد

به گزارش سه شنبه ایرنا، به نقل از فدراسیون وزنه برداری، این اردو برای شرکت در رقابت‌های بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از امروز ۲۴ خرداد ماه به مدت ۲۱ روز در استان گلستان برگزار می شود.

 ۲۳ ورزشکار از سوی سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان جهت حضور در اردوی آماده سازی برای اعزام به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی دعوت شده اند که نام امیر حقوقی وزنه بردار آذربایجان شرقی در بین دعوت شده ها به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلم فدراسیون حضور در اردو برای تمامی دعوت شده ها الزامی است و تمامی وزنه برداران باید برای انجام آزمایشات کنترل دوپینگ آماده باشند و چنانچه هر یک از حضور در اردو خودداری کند، به منزله انصراف از همراهی تیم ملی در مسابقات تلقی می شود.

به گزارش ایرنا، مسابقات وزنه برداری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از ۲۰ تا ۲۴ مرداد سال جاری در کشور ترکیه برگزار می شود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون وزنه برداری آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان