Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی جوادیان‌زاده روز سه‌شنبه در نشست بررسی وضعیت آب مردم مهریز افزود: دفن غیربهداشتی زباله‌ها در آلوده کردن منابع آب زیرزمینی موثر است و شیرابه‌های زباله یکی از مخرب‌ترین آلاینده‌ها است و بر مضاعف شدن آلودگی آب‌های زیرزمینی دامن می‌زند.

وی با بیان اینکه وضعیت آب در سراسر کشور و استان یزد در سال‌جاری وضعیتی بحرانی است ادامه داد: استان یزد با افت شدید آبخوان‌ها مواجه بوده و این شرکت آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با مدیران شهرستان برای رفع مشکلات آبی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به اینکه همکاری دهیاری، فرمانداری و بخشداری‌ها در طرح آزادسازی و لایروبی رودخانه‌ها ضروری است تصریح کرد: هر دهیاری که آمادگی دارد می‌تواند تفاهم‌نامه‌ای با شرکت آب منطقه‌ای جهت اجرای این طرح داشته باشد.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان با ارائه  گزارشی از مشکلات شهرستان و اقدامات انجام شده گفت: وضعیت این شهرستان از لحاظ منابع آبی مناسب نیست و مردم در این زمینه با مشکل روبرو هستند.

وی یکی از دغدغه‌های اصلی شهرستان مهریز را قطعی آب شرب و مسئله فاضلاب عنوان کرد و ادامه داد: باید با هماهنگی همه ارگان‌ها مشکلات را مدیریت کنیم و فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی در خصوص شرایط را یکی از راه‌های همکاری شهروندان ذکر کرد.

شهر مهریز از سه محله اصلی بغداد آباد، مزویر آباد و مهرپادین تشکیل شده و ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .

هم‌اکنون ۳۸ حلقه چاه ،آب شرب ۱۲ هزار و ۳۹ مشترک روستایی مهریز را تامین می‌کند و این شهرستان ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد که ۳۰ درصد در دهستان‌های خورمیزات، تنگچنار، ارنان، میانکوه و بهادران زندگی می‌کنند و شهر مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است.

برچسب‌ها مهریز یزد دفع زباله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد دفع زباله مهریز یزد دفع زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۲۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب

دریافت 18 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید اقبالی، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن اظهار کرد: بند خاکی توسط مردم روستا برای آبگیری محلی باغات انجام شده بود که تذکرات لازم به آنان داده شده است.

به گفته رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن در پایین دست این بند خاکی کم عمق دو بند خاکی متعلق به این اداره در ۲ روستای کبودان و نظام آباد، آب رها شده را ذخیره و جمع آوری می‌کند.

کد خبر 6096603

دیگر خبرها

  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه