Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:37:39 GMT

توقیف ۱۶ فقره دستگاه حفاری غیرمجاز در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۰۰۹۰

توقیف ۱۶ فقره دستگاه حفاری غیرمجاز در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرامور منابع آب زنجان گفت: طی ۱۰ روز گذشته در شهرستان زنجان ۱۶ فقره ادوات غیرمجاز حفاری توقیف و ۴ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب‌المنفعه شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای زنجان، کریم خدایی افزود: پیرو بازدیدهای مستمر گروه‌های گشت و بازرسی شهرستان زنجان، ۴ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده روستای یامچی، دشت سهرین و کارگاه ماسه‌شویی شویر در اطراف سد تهم شناسایی و پس از صدور اخطاریه به متخلفان و طی مراحل قانونی و اخذ حکم قضایی با همکاری عوامل انتظامی، پر و مسلوب‌المنفعه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: همزمان با این عملیات، ۱۶ فقره ادوات غیرمجاز حفاری نیز در روستاهای زریک، بناب، مشکین، لگاهی، کردرق (سلطانیه) و برخی روستاهای بخش مرکزی شهرستان زنجان، کشف و پس از طی مراحل قانونی نسبت به توقیف آنها اقدام شد.

وی گفت: همچنین در بازدیدها و بازرسی‌های میدانی به‌عمل آمده، یک دستگاه بیل مکانیکی در روستای تیرستان بخش قره‌پشتلوی زنجان که اقدام به برداشت غیرمجاز مصالح از بستر رودخانه می‌کرد، توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

مدیر امور منابع آب زنجان با بیان اینکه گروه‌های گشت و بازرسی این امور با هوشیاری کامل در منطقه حضور دارند و هرگونه برداشت غیرمجاز از آب‌های سطحی و زیرزمینی را رصد کرده و از این اقدام جلوگیری می‌کنند، تاکید کرد: بر اساس قانون توزیع عادلانه آب، نگهداری و استفاده از ادوات حفاری بدون داشتن مجوز تخلف بوده و با قاطعیت با آن برخورد می‌شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان سد تهم دشت سهرین بناب چاه غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز

بهزاد برارزاده در جلسه ای با محوریت بررسی وضعیت پایداری شبکه آبرسانی در فصل گرم‌ سال با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیرقانونی است، اظهار کرد: براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌ شود.

برارزاده به شناسایی سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در سطح استان مازندران توسط این شرکت طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: از این تعداد هزار ۶۹۷ فقره در شهرها و هزار ۴۳۹ فقره در روستاها شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در ادامه گفت: شناسایی انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز