Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:43:33 GMT

حذف کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها شایعه است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۰۴۳۳

حذف کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها شایعه است

 امین روستایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعات اخیر در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌های سوخت گفت: هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، کذب است.

او گفت: هیچ تغییری در روال کار ایجاد نشده است و حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از تیرماه برای سوختگیری با نرخ آزاد کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با رد تمام زمزمه‌ها در خصوص تغییر نحوه توزیع بنزین در جایگاه‌ها گفت: هم استانی‌های عزیز اخبار صحیح را از رسانه‌های معتبر دنبال و دریافت کنند.

روستایی گفت: نرخ سوخت ثابت و طبق روال جاری، بنزین یارانه‌ای لیتری۱۵۰۰ تومان و آزاد همچنان با لیتری ۳۰۰۰ تومان و گازوئیل آزاد هم لیتری ۶۰۰ تومان در جایگاه‌ها عرضه می‌شود.

او گفت: هیچ تغییری در برنامه‌ها و کارت‌های جایگاه‌ها ایجاد نشده است و مالکان وسایل نقلیه می‌توانند پس از اتمام سهمیه سوخت یارانه‌ای در کارت‌های هوشمند، از سهمیه آزاد در کارت سوخت وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: جایگاه‌ها موظف به عرضه سوخت‌ با قیمت‌های قبلی هستند و اگر مردم موردی مغایر را مشاهده کردند موضوع را به سامانه ۰۹۶۲۷ گزارش دهند.

به گفته روستایی کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها به قوت خود باقی و در حال سرویس‌دهی و خدمات رسانی به شهروندان هستند و هیچگونه محدودیت و یا مسدودی در دستور کار نیست.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارت سوخت سهمیه آزاد بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان

معاون فرماندار همدان گفت: مهاجرت از روستاها به شهر و کم شدن جمعیت روستایی طی چند دهه اخیر باعث گسترش بی‌رویه جمعیت شهری و کاهش جمعیت تولید کننده روستایی شده است و باید با حمایت از اشتغال روستایی تلاش کرد تا مهاجرت معکوس از شهر به روستا اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی، توسعه زیرساخت‌ها و اختصاص امتیازات ویژه باعث مهاجرت به روستاها، کاهش جمعیت شهری و رونق روستا خواهد شد.

وی افزود: شغل‌هایی همچون کشاورزی، مشاغل خانگی، خیاطی و قالی‌بافی، صنایع‌دستی، نان‌های خانه‌پز و زنبورداری از کسب و کارهای موفق در روستاها است و روستاهای ابرو و چشین در کنار گردشگری، ظرفیت خوبی برای توسعه اقتصادی دارند.

معاون فرماندار همدان با تقدیر از برادران بختیاری در توسعه کسب‌وکار در این روستا، ادامه داد: از کسب‌وکارهای بانوان این روستا حمایت و به برگزاری نمایشگاه‌ها و تسهیلات کمک خواهیم کرد.

ربانی‌مهر تصریح کرد: دفتر کارآفرینی با مشارکت خوب بانوان و مدیریت برادران بختیاری، اقدامات خوبی را با هدف اشتغال‌زایی و رونق تولید در رشته‌های قالیبافی، خیاطی، کشاورزی، نان خانه‌پز در حوزه اشتغال‌زایی و برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی انجام داده است.

وی گفت: مهاجرت از روستاها به شهر و کم شدن جمعیت روستایی طی چند دهه اخیر باعث گسترش بی‌رویه جمعیت شهری و کاهش جمعیت تولید کننده روستایی شده است و باید با حمایت از اشتغال روستایی تلاش کرد تا مهاجرت معکوس از شهر به روستا اتفاق بیفتد.

کد خبر 748674

دیگر خبرها

  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان