Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کنسرت نمایش «سی صد» به کارگردانی امیرجدیدی، موسیقی برادران پورناظری و خوانندگی رضا بهرام که قرار بود از روز بیست و هفتم خرداد سال جاری با حضور تعدادی از بازیگران شناخته شده سینما و تئاتر کشورمان در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

طی آنچه در سامانه فروش بلیت این پروژه موسیقایی نمایشی قید شده، اجرای روزهای بیست و هفتم و بیست هشتم خرداد به روزهای سوم و چهارم تیر موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اجرای برنامه در روزهای ۳۱ خرداد، اول تیر و دوم تیر بر اساس اعلام قبلی به قوت خود باقی است و تماشاگران می توانند بر اساس بلیت رزرو شده برای تماشای برنامه اقدام کنند.

اگرچه دست اندرکاران این پروژه هنوز به دلایل تعویق برگزاری کنسرت به نکته ای اشاره نکرده اند اما با اعلام رسمی روز دوشنبه ۲۳ خرداد مجمموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد و توضیحاتی که سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی روزهای گذشته در توئیت خود به آن اشاره داشته به نظر می آید، سفر اخیر نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا به کشورمان دلیل اصلی تعطیلی مجموعه فرهنگی تاریخی سعد آباد و به تبع آن تعویق در آماده سازی و برگزاری کنسرت نمایش «سی صد» باشد زیرا مدیریت کاخ سعدآباد روز دوشنبه ۲۳ خرداد اعلام کرد که این مجموعه به علت ادامه برنامه‌های مراسم ریاست جمهوری و حضور هیاتی از ونزوئلا در روزهای ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ خرداد نیز تعطیل است.

وحید رحمتی مدیریت کاخ سعدآباد در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها با اعلام این خبر گفته بود: این مجموعه به علت ادامه برنامه‌های مراسم ریاست جمهوری و حضور هیاتی از ونزوئلا در روزهای آتی نیز تعطیل خواهد بود و امکان بازدید عموم وجود ندارد.

کنسرت نمایش «سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی، آهنگ‌سازی تهمورس پورناظری، خوانندگی رضا بهرامف تهیه کنندگی محمد حسین توتونچیان و حضور تعدادی از ستارگان سینما و تلویزیون در کاخ سعد آباد اجرا می‌شود.در این اثر هنرمندانی چون جواد عزتی، مهران غفوریان، دلنیا آرام، ماهور الوند، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیر جدیدی به‌عنوان بازیگر حضور دارند.

«سی‌صد» بر اساسِ نوشته از «ری بردبری» طراحی و تدوین شده است و به موضوع کتاب‌سوزی و نسل‌کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد. ایجاد کنش در بطن ذهنِ مخاطب در حفظِ زبان ملی ایرانیان به عنوان مرکزِ یک‌پارچگی سرزمین، و پیوند دوباره جوانان با موسیقی و شعر اصیل یکی دیگر از مهم‌ترین اهدافِ این پروژه است.

کد خبر 5514165 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی کنسرت نمایش سی صد کاخ سعد آباد سهراب پورناظری امیر جدیدی رضا بهرام تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه حوزه هنری نقاشی هنرمندان تئاتر فیلم بدون قرار قبلی خانه هنرمندان ایران همایون شجریان فیلم سینمایی بهروز شعیبی کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی آلبوم موسیقی کنسرت نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • «هفت» نیامده رفت!
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین