Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت خلاق توانسته محصولات فرهنگی و آموزشی هدف‌داری را بر اساس فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی طراحی و تولید کند.

به گزارش ایسنا، مصطفی اخوان، مدیرعامل این شرکت خلاق با بیان اینکه ایده اصلی ایجاد این خانه خلاق، تولید محصولاتی برای تقویت هویت ملی و فرهنگی کودکان و نوجوانان بوده است، گفت: ما به‌منظور طراحی و تولید محصولات فرهنگی و هنری با حمایت و راهبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز به کار کردیم و زمینه فعالیت ما طراحی و تولید پازل‌های سه‌بعدی اماکن تاریخی، باغ‌موزه‌های مینیاتوری و المان‌های شهری فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف این شرکت را تقویت هویت ملی و فرهنگی کودکان و نوجوانان، افزایش آشنایی ایرانیان و گردشگران خارجی با نمادهای فرهنگ و تمدن ایران دانست و یادآور شد: بناهای تاریخی بخش مهمی از نمادهای فرهنگ و تمدن هر کشور محسوب می‌شود از این رو پازل سه‌بعدی بناهای تاریخی ایرانی اسلامی بر اساس نقشه‌برداری مهندسی و رعایت مقیاس از محصولات خروجی ما به شمار می‌رود.

اخوان ادامه داد: برای طراحی و تولید پازل‌های سه‌بعدی مراحل زیادی ازجمله نقشه‌برداری مهندسی از اماکن تاریخی، ترسیم نقشه‌ها و طراحی مدل سه‌بعدی با عکس‌برداری دقیق از بافت و تخصیص آن‌ها به مدل انجام شده است.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، مدیرعامل این شرکت خلاق با اشاره به اینکه تاکنون طراحی پازل سه‌بعدی بیش از ۵۰ بنای تاریخی ایرانی توسط این مجموعه انجام شده، گفت: همچنین محصولات دیگری مانند کتاب و بازی رومیزی هم طراحی و منتشر شده است. در حال حاضر به‌طور مستقیم برای ۱۲ نفر ایجاد اشتغال مستقیم و برای بیش از ۲۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.

وی توسعه کمی و کیفی محصولات، طراحی و تولید سازه‌های فلزی اماکن تاریخی به‌عنوان المان‌های شهری، طراحی و تولید باغ‌موزه‌های مینیاتوری کوچک از اماکن تاریخی و راه‌اندازی پارک مینیاتوری اماکن تاریخی ایرانی را از برنامه‌های پیش روی این شرکت عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آثار باستانی صنایع خلاق طراحی و تولید اماکن تاریخی سه بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره یکی از روش‌های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارائه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته‌شده‌تر کردن آن‌ها یکی از روش‌های نوین برندینگ توسط این شرکت است.

وی افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت‌ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت‌ها، درقالب روش‌های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وکیلی توضیحات دقیق‌تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارائه کرد و گفت: درواقع، این موزه‌ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم‌سازی، طراحی آنلاین و شبکه‌سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می‌شوند.

وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه‌های‌ آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارائه می‌شوند.

این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی‌سازی ایده‌ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به‌صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه  از صفر تا صد توسط کارفرما است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • با ارزانترین لیبل ایران آشنا شوید