Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:04:19 GMT

مدیر باشگاه اتحاد کلبا: مجیدی در اتریش فرصت خوبی دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۰۷۸۳

مدیر باشگاه اتحاد کلبا: مجیدی در اتریش فرصت خوبی دارد

مدیر باشگاه اتحاد کلبا، اردوی سه هفته‌ای شاگردان فرهاد مجیدی در اتریش را فرصتی مناسب برای مربی پیشین آبی‌ها برای شناخت تیمش دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از البیان؛ علی حسین کانو مدیر باشگاه اتحاد کلبا درباره برنامه آماده‌سازی تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: کمیته فنی باشگاه، اتریش را برای میزبانی از اردوی پیش‌فصل 23-2022 برگزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلبا همیشه در این کشور اردو زده و کمپ امسال ما سه هفته طول می‌کشد. این اردو از 25 جولای (3 مرداد) آغاز می‌شود.

مدیر باشگاه اتحاد کلبا این اردو را شانسی مناسب برای سرمربی پیشین استقلال دانست و گفت: بازیکنان ما در این اردو برای اولین بار دور هم جمع می‌شوند و فرصت خوبی برای فرهاد مجیدی خواهد بود تا بازیکنانش را در زمین بشناسد. نمی‌خواهیم به عقب برگردیم و می‌خواهیم فصل آینده جایگاه خوبی در لیگ برتر کسب کنیم.

بیانی: مجیدی باید دو ماه پیش جدایی‌اش را اعلام می‌کرد

تیم الاتحاد کلبا در فصل گذشته لیگ برتر امارات، 28 امتیاز به دست آورد و در جدول 14 تیمی رقابت‌ها، در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال امارات فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،محمد دهقان منشادی اظهار داشت: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در این نمایشگاه 135 فرصت سرمایه گذاری استان  با حجم سرمایه گذراری اولیه 126 هزار و 231 میلیارد ریال در بخش های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می شود.

دهقان منشادی اظهار داشت: این ظرفیت ها در تمامی شهرستان های استان یزد وجود دارد و زیرساخت های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و غیره آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام نمایند. 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق های لازم را در اختیار انها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • تاکسی های برقی وارد شد
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو | مردم هم می توانند این خودروها را ثبت نام و خریداری کنند
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد