Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین و جدی‌ترین گزینه جانشینی شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری است. شهریاری در اسفند ۹۹ در تیم انتخاباتی کیومرث هاشمی، رقیب شهاب‌الدین عزیزی خادم بود و در نهایت به علت شکست خوردن هاشمی، او هم از انتخاب به عنوان نایب رئیس بانوان بازماند. شهریاری توسط عزیزی خادم در سمت ریاست دپارتمان فوتبال ساحلی ابقا شد، اما پس از مدتی از این سمت و همچنین عضویت از کمیته فوتبال ساحلی کنار کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروردین ماه موسوی در خصوص پرونده کلاهبرداری رمز ارز کینگ مانی بازداشت شد.

کمیته فنی در پی عملکرد ضعیف تیم ملی امید در بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاشکند و همچنین شکست تیم ملی در برابر الجزایر خواستار برگزاری نشست با مهدی مهدوی کیا و اسکوچیچ شده است. مهدوی کیا بعد از اینکه به همراه تیم ملی امید به تهران برگشت برای بازگشت به آلمان برنامه ریزی کرد و زمان بازگشت او به تهران و حضور در نشست کمیته فنی مشخص نیست.

در مورد اسکوچیچ هم اعضای کمیته فنی بر خلاف اخباری که در فضای مجازی شایعه شده موافق ادامه حضور این مربی در راس کادر فنی تیم ملی هستند و نشست کمیته فنی بیشتر پیرامون بررسی دلایل شکست و شنیدن صحبت‌های سرمربی تیم ملی است.

اعضای کمیته فنی به طور رسمی و جدی از میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای این کمیته خواهان برگزاری نشست با مهدی مهدوی کیا و اسکوچیچ شده اند و قرار است زمان برگزاری این نشست از سوی دبیر کل هماهنگ و به اعضای کمیته فنی اعلام شود. از آنجایی که اسکوچیچ در تهران به سر می‌برد به نظر می‌رسد نشست اعضای کمیته فنی با او در روز‌های آینده برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ اعضای کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات شطرنج شهرهای آسیا که در خانتی مانسیسک جریان داشت، تیم مردان ایران با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور نایب قهرمان شد.

این تیم در جدول رده بندی با ١٦ امتیاز و تنها یک امتیاز کنار از روسیه در جایگاه دوم ایستاد.

در بخش بانوان نیز، تیم بانوان ایران با ٩ امتیاز در جایگاه ششم ایستاد.

آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف ترکیب تیم شطرنج بانوان را تشکیل دادند.

کد خبر 6092521 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج