Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، متأسفانه شبِ گذشته ساعت ۱۰ و نیم شب، وحید آقاپور دچار حمله از سویِ خفت‌گیرهایی حوالی اتوبان همت حدّ فاصل حقانی و مدرس، شده است.

چند روز پیش خبری از محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون آمد که سارقان می‌خواستند در خیابان از او سرقت کنند.

او خودش ماجرا را این‌گونه تعریف کرد: "ساعت ۱۱ و ربع شب، موتورسواری که یک نفر هم ترکش نشسته بود و من فقط در تاریکی شب، تیزی‌هایشان را می‌دیدم که برق می‌زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرا هم شناختند و یکی از آن‌ها پرسید تویی!؟ گفتم گوشی من ارزشی ندارد، اما شماره‌هایش برایم مهم‌اند و اگر مردانگی دارید این را نبرید. چهارصد و خرده‌ای پول داشتم که آن را دادم و یکی از آن‌ها گفت شانس آوردی که دوستت داریم. آخرش هم اتفاقی افتاد که نمی‌دانستم بخندم یا گریه کنم؛ برگشتند و ۵۰ هزار تومان از آن پول را پس دادند که بتوانم به خانه بروم. من تا به حال چهار مرتبه مورد سرقت واقع شده‌ام و هیچ باری هم پولم برنگشته است و در این وضعیت که همه‌مان تجربیاتی در موردش داریم چطور می‌توانم با بازی در سریال‌های طنز مردم را بخندانم!؟ "

حالا نوبت به وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون رسیده است. او را با برنامه ممیزی فضای شبکه نمایش‌خانگی بیشتر می‌شناسیم؛ اما در فضایِ سینما و تئاتر بازی‌های خوبی از او سراغ داریم. در "برگ اول" شبکه آی‌فیلم کنار آشا محرابی و ایوب آقاخانی او قسمت‌هایی از کتابی را برای مخاطبین می‌خواند.

متأسفانه شبِ گذشته ساعت ۱۰ و نیم شب، دچار حمله از سویِ خفت‌گیرهایی حوالی اتوبان همت حدّ فاصل حقانی و مدرس، شده است. او به خبرنگار گفت که حالش بهتر است، اما زخمِ عمیقی دارد که بخیه شده و پس از بستری شدنِ چند ساعته در بیمارستان رسول اکرم (ص) به منزل منتقل شده است.

او می‌گوید: "من رفتم به کسی کمک کنم که از او خفت‌گیری می‌شد، این بلا را به سرمن آوردند. موضوع این است سارقان اخیراً احساس می‌کنند کیفرخواستی در انتظارشان نیست و از تلاشگران نیروی انتظامی درخواست داریم که با شدّت و عدّت بیشتری با سارقِ خیابانی برخورد کنند که واقعاً این خفت‌گیری‌ها و سرقت‌ها بیشتر هم شده است.

آقاپور در توضیحات بیشتری گفته است که بعد از اجرای نمایشِ «باغ» این اتفاق افتاده است. خوشبختانه آسیبِ جدّی به عصب و تاندون دستش وارد نشده و بهبودی دستش زمان‌بر خواهد بود. "

کد خبر 683308 منبع: تسنیم برچسب‌ها سارق - سرقت حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سارق سرقت حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، افزود: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • روایت وحید شمسایی از اعزام تیم فوتسال همزمان با حمله به اسرائیل