Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا قول داده زندگی شخصی خود را تغییر دهد تا کامل بر فوتبال تمرکز کند.

به گزارش ایران اکونومیست، در هفته‌های گذشته زندگی شخصی «جرارد پیکه» به وضعیتی بحرانی رسیده ولی به نظر می‌رسد او قصد ندارد در این شرایط جایگاه خود در تیم محبوبش را هم از دست بدهد.

روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا خبر داده که «ژاوی» ۲ هفته پیش به پیکه گفته که برای فصل آینده به او نیازی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل پیکه هم قول داده که زندگی خود را عوض کند، یعنی همان موضوعی که باعث شده سرمربی بارسلونا به مدافعش بی‌اعتماد شود.

پیکه هنوز ۲ فصل دیگر هم با بارسلونا قرارداد دارد و به ژاوی قول داده که سطح خود را در این مدت بالا ببرد. او گفته که مسائل زندگی خصوصی خود و هر موضوع حاشیه‌ای که روی فوتبال او تاثیر گذاشته کنار می‌گذارد؛ توئیتر، شبکه‌های اجتماعی و تجارت تعطیل، فقط فوتبال.

این بازیکن ۳۵‌ساله هنوز خود را در حد بازی در سطح اول فوتبال می‌داند و هر روز ساعت ۹ صبح در باشگاه حاضر می‌شوند تا مراحل درمان مصدومیت خود را پیگیری کند.

پیکه حتی به مدیریت باشگاه هم گفته که حاضر است مبلغ قراردادش را کم کند تا بارسلونا بتواند با بازیکنان جدید قرارداد ببندد. وقتی هم «خوان لاپورتا» به او گفته که قرار است مدافعان سطح بالایی به تیم بیایند، پیکه پاسخ داده است: «من در ترکیب اصلی خواهم بود. بهترین مدافع میانی جهان را بیاورید تا ذخیره من شود.»

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لاپورتا ، ژاوی ، جرارد پیکه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لاپورتا ژاوی جرارد پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل

مایورکا ۰-۱ رئال مادرید

رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا

رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید

 

منبع:طرفداری 

 

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد