Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید صادقی وینگر فصل گذشته تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که از تأثیرگذارترین بازیکنان لیگ بیست‌ویکم بود، از چند هفته قبل با پیشنهاد جدی استقلال مواجه شد و حتی برخی حضور این بازیکن در جمع آبی‌های پایتخت را قطعی دانستند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با این حال آخرین اخبار حاکی از آن است که پرسپولیس به شکل جدی دست روی مهره موردنظر استقلال گذاشته است تا تحت هر شرایطی این بازیکن را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود برخی دوستان و هم‌بازی‌های صادقی هم حضور در پرسپولیس را به او پیشنهاد داده‌اند و باید دید در نهایت این بازیکن ملی‌پوش چه تصمیمی خواهد گرفت.

شب گذشته هم شایعه حضور صادقی در تیم اتحاد کلباء مطرح شد که این خبر توسط نزدیکان فرهاد مجیدی تکذیب شد اما خود بازیکن در فرودگاه تماس مجیدی با مدیربرنامه‌اش را تایید کرده است.

از سوی دیگر باشگاه فولاد خوزستان به عنوان نماینده آسیایی فوتبال ایران و با بودجه خوب نکونام برای خریدهای تابستانی به شکل جدی دنبال جذب این بازیکن است. قرار است تکلیف نهایی صادقی تا چند روز دیگر مشخص شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی سعید صادقی نقل و انتقالات استقلال متروپل آبادان صندوق امانات بانک حجت الله عبدالملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال