Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@12:33:29 GMT

مردم کاشان از رئیس‌جمهور چه می‌خواهند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۱۲۸۸

مردم کاشان از رئیس‌جمهور چه می‌خواهند؟

شهردار کاشان گفت: مطالبه کاشان از رئیس‌جمهور، اختصاص هزار میلیارد تومان بودجه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهر است.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عمده مطالبات شهرداری کاشان از رئیس‌جمهور در جلسه مشترک شهرداران با استاندار اصفهان عنوان شد و پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام شهر کاشان، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این جلسه توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر مورد بررسی قرار گرفت، افزود: هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام نیاز است که امیدوار هستیم در سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان این میزان اعتبار محقق شود.

شهردار کاشان با اشاره به مشکلات ترافیکی کاشان، خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی و ترافیکی این منطقه به دلیل نبود بودجه ناتمام مانده است که امیدواریم با حضور رئیس‌جمهور در کاشان، اعتبار لازم برای انجام این طرح‌ها تأمین و دغدغه ترافیکی مردم شهرستان رفع شود.

بخشنده‌امنیه با بیان اینکه در حوزه ناوگان حمل‌ونقل شهری، ۱۷۵ اتوبوس فرسوده وجود دارد، تصریح کرد: منطقه وسیعی به قبرستان خودروها تبدیل شده است و درحال‌حاضر کمتر از ۶۵ اتوبوس فعال برای خدمت‌رسانی وجود دارد؛ به دلیل کمبود اعتبار در این حوزه امکان سرویس‌دهی منظم به شهروندان وجود ندارد که موجب نارضایتی آنان شده است.

وی تخریب بافت‌های تاریخی و ابنیه فاخر کاشان به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی را ازجمله مشکلات شهر دانست و تاکید کرد: این مسئله ضربه سنگینی به پیکره شهر وارد ساخته است و در آینده صنعت گردشگری کاشان را کم‌رونق می‌کند.

شهردار کاشان از رئیس‌جمهور خواست در جریان این سفر به مشکلات مهم شهرستان بپردازد و علاوه بر قرار دادن تسهیلات در این حوزه، عوائد اماکن گردشگری را به منطقه برگرداند.

کد خبر 581572

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری کاشان مدیریت شهری توسعه شهری پروژه هاي عمراني شهر شهرهاي ايران پروژه های شهری افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری کاشان پروژه های نیمه تمام تکمیل پروژه های نیمه تمام پروژه هاي نيمه تمام كاشان مدیران شهری بودجه و اعتبارات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کاشان از رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا

(تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا

دیگر خبرها

  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • کشف یک دفینۀ «معطّر» در زیر خانۀ اولین رئیس‌جمهور آمریکا (+عکس)
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • عکس/ دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • سفر به قلب سریلانکا
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا