Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیدرضا ریاحی روز سه شنبه در نخستین اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان افزود: در نظام ساختمان سازی توجه به ایمنی هزینه بر تصور می‌شود و در حالی که  سرمایه گذاری برای دارایی و ساختمان  محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: در دنیا ایمنی به عنوان اولویت مطرح است ولی در کشور ما این موضوع مهم در رده های آخر تصمیم سازی احداث پروژه ها قرار گرفته و بروز حوادثی مثل متروپل ثمره چنین تفکری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره نظام مهندسی تهران با بیان اینکه تحمل ریسک در ساختمان سازی افزایش یافته است، اظهارداشت: این چنین وضعی باعث شده تا نسبت به مسائل ایمنی کمتر توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری مسوولانه برای افزایش ایمنی مطرح است، تصریح کرد: برای سرمایه گذاری و احداث یک پروژه باید به موضوع پایداری و توجه به ایمنی در کلیه مراحل شامل آغاز ساخت، عملیات اجرا، بهره برداری و حتی هنگام تخریب مورد توجه قرار گیرد.

ریاحی یادآورشد: هنگام احداث متروپل به موضوع ایمنی در تخریب آن در یک مقطع زمانی توجه نشده بود که امروز در مجاری انجام آن با چالش روبرو نباشیم.

وی با بیان اینکه اولین کمپین "ساختمان پایدار؛ شهر پایدار" در استان اصفهان تشکیل شده است، خاطرنشان ساخت: توجه به ایمنی جزء ضرورت های ساختمان سازی است و تفکر و ذهنیت در این خصوص باید نهادینه شود.

به گزارش ایرنا، نخستین اجلاس سازندگان و طراحان اصفهان شامل همایش سومین پویش "نما؛ هویت شهر ما" و نخستین پویش ملی "ساختمان پایدار؛ شهر پایدار" با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان (صما)، با هدف تمرکز بر مؤلفه پایداری در روند ساخت‌وساز ساختمان‌ها در  مرکز تجاری سیتی سنتر اصفهان برپا  شده است.

برچسب‌ها پروژه ساختمانی اصفهان همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پروژه ساختمانی اصفهان همایش پروژه ساختمانی اصفهان همایش ساختمان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس