Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سید احسان خاندوزی» روز سه‌شنبه در نشست خبری عرضه اولیه سهام شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس (تپسی) اظهارداشت: در زیست بوم سرمایه‌گذاری کشور برای کسب‌وکارهای نوآورانه برای تولد آنها اقدامات و بسترهای مناسب فراهم شده و شرایط قابل دفاع است.اما برای سایر مراحل رشد با تنگناهای زیادی مواجهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وزارت اقتصاد مصمم است در دوره بلوغ کسب و کارهای نوآورانه کمک کند تا بتواند از ابزارهای تجهیز منابع یعنی ابزارهایی که در بازار سرمایه وجود دارد بیش از پیش استفاده کند و امروز نقطه شروعی برای این تصمیم است.

وزیر اقتصاد اظهار امیدواری کرد با توجه به کمک‌ قانون جهش تولید دانش بنیان برای تشخیص منابع وجود دارد هم ابزارهای تامین مالی این کسب و کارها هم کمک‌های دیگر حاکمیت که در دل قانون وجود دارد در ماه‌های آینده روزهای بهتری برای این دست از کسب و کارها شاهد باشیم.

برچسب‌ها سید احسان خاندوزی وزارت اقتصاد و امور دارایی کسب و کارهای اینترنتی بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید احسان خاندوزی وزارت اقتصاد و امور دارایی کسب و کارهای اینترنتی سید احسان خاندوزی وزارت اقتصاد و امور دارایی کسب و کارهای اینترنتی بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم

حسین صمصامی، در برنامه‌ای تلویزیونی از ماجرای انتظاراتی که اقوام و فامیل بخاطر حضورش در وزارت اقتصاد از او داشتند روایت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسین صمصامی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، با حضور در برنامه بهارستان دوازدهم، تاکید کرد: در حال حاضر اقوام، از جمله باجناق بنده از من شاکی هستند و می‌گویند «زمانی که وزارت اقتصاد بودی یک وام برای ما جور نکردی.»

وی که در دولت محمود احمدی‌نژاد مدتی به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی مشغول به فعالیت بود، می‌گوید: برای خیلی‌ها که مستحق بودند دستور دادم که وام بدهند، ولی به ناحق برای کسی که کاری انجام نمی‌دهد و حق او نیست، هیچ وقت چنین کاری انجام ندادم.

دیگر خبرها

  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • اقدام پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد برای مقابله با ریزگردها
  • رسالت مالکیت فکری، شناسنامه‌دار کردن تولد نوآوری‌هاست
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛