Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: برای خداحافظی تصمیم نهایی خودم را نگرفته‌ام و اگر قطعی شود خودم رسما اعلام خواهم کرد.

شهرام محمودی، ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبالف در خصوص خبر خداحافظی خود از دنیای قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: خداحافظی برای هر بازیکنی بالاخره یک روزی اتفاق می افتد در حال حاضر فقط حرف خداحافظی را می زنیم ولی قطعی و رسمی این تصمیم را نگرفته ام چرا که باید تمام شرایط را بسنجم و تصمیم درست را بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چنین تصمیمی را قطعی گرفته باشم مطمئنا به صورت رسمی از پیج شخصی خودم و رسانه ها اعلام می کنم. واقعیت امر این است که هنوز تصمیم نهایی را نگرفته و باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه پیش می آید.

وی افزود: اگر از دنیای بازی در والیبال خداحافظی کنم قطعا در حوزه مربیگری کارم را آغاز خواهم کرد و برای گذراندن دوره های مربیگری یا در ایران پیگیری خواهم کرد و یا به خارج از کشور خواهم رفت تا دوره های مربیگری را دنبال کنم و در آینده کارم را به عنوان مربی آغاز کنم. به هر حال هنوز تصمیم خودم را قطعی نگرفته ام و باید ببینم چه شرایطی در آینده برایم رقم می خورد.

خبرنگار: محمدرضا رمضانپور

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرام محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون

آفتاب‌‌نیوز :

بر اثر فعالیت شرکت‌های پتروشیمی مرودشت و بیستون و تصاعد گاز‌هایی با ترکیبات نیتروژنی، درحالی رقم خورده که در این سال‌ها اقدامی جدی برای ارزیابی مخاطرات زیست‌محیطی دو مجتمع پتروشیمی در فاصله نزدیک به محوطه‌های جهانی تخت‌جمشید و بیستون صورت نگرفته است.

تحقیقات علمی مستمر و جامعی نیز برای برآورد میزان تاثیرگذاری گاز‌های NOx ناشی از فعالیت این دو واحد صنعتی و جلوگیری از تأثیرات آن‌ها بر رشد فزاینده گلسنگ‌ها و تشدید فرسودگی زیستی انجام نگرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش