Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: توجه به سواحل استان می تواند نقش بسزایی در توسعه استان با جذب خیل عظیم گردشگران ایفا کند.

به گزارش  خبرگزاری برنا از هرمزگان ،   احسان کامرانی در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان با اشاره به اهمیت جایگاه ساحلی استان، عنوان کرد: وجود بیش از ٢٠٠٠ کیلومتر نوار ساحلی مزیت بسیار بزرگی است که توجه به آن می تواند نقش بسزایی در توسعه استان ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامرانی  ،افزود: وجود نوار ساحلی بکر و گسترده در هرمزگان فرصت بسیار مهمی است که در صورت ایجاد امکانات مناسب در مناطق ساحلی زمینه جذب خیل عظیم گردشگران را در سراسر استان مهیا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد:ایجاد شناگاه های امن و پلاژهای ویژه بانوان و آقایان در مناطق ساحلی می تواند به توسعه این مناطق با جذب گردشگران کمک شایانی کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، عنوان کرد : ایجاد امکانات مناسب در مناطق ساحلی از جمله تعیین محل های امن برای شنا، استقرار تیم های نجات غریق و احداث پلاژه های ویژه بانوان و آقایان از مطالبات مهم مردمی است  که ضروری است در دستور کار فرمانداران و شهرداران ساحلی استان قرار گیرد.

وی اضافه کرد : تعیین محل های امن برای شنا در مناطق ساحلی گردشگر پذیر استان نقش مهمی در کاهش آمار نگران کننده غرقی ها دارد که نیازمند توجه ویژه است.

کامرانی مطرح کرد : برنامه ریزی برای کاهش آمار غرقی ها در مناطق ساحلی استان ضروری است و لازم در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، پیشنهاد داد : شهرداران شهرهای ساحلی تدوین طرح جامع مدیریت سواحل و در ذیل ان ایجاد شناگاه امن را در دستور کار قرار دهند تا شاهد اقدامات مناسب در راستای ساماندهی سواحل استان باشیم.

وی گفت : زیباسازی سواحل،ایجاد امکانات رفاهی مناسب با شعائر اسلامی ، فرهنگ از جمله نمازخانه،دوش حمام، نصب علائم هشدار دهنده و سرویس های بهداشتی از جمله اقداماتی است که ضروری است در دستور کار فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساماندهی هرمزگان استانداری سواحل مناطق ساحلی دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب