Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال از هواداران تیم خواست به مصطفی آجورلو اعتماد کنند

میثم منیعی به تقدیر از عملکرد مصطفی آجورلو پرداخته است.

به گزارش طرفداری، میثم منیعی در گفتگو با ایرنا با اشاره به روند انتخاب جانشین فرهاد مجیدی، اظهار داشت:

به طور حتم مصطفی آجورلو و مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند بهترین تصمیم و اتفاق را برای این تیم رقم بزنند، در این مدت آنها اقدامات و گام‌های موثری برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

هواداران عزیز و فهیم استقلال باید به مدیریت باشگاه اعتماد و اطمینان کافی داشته باشند. آجورلو مدیری است که پس از ۹ سال توانست استقلال را قهرمان لیگ برتر کند و به حرمت قهرمان کردن استقلال هواداران باید به وی و تصمیاتش اعتماد داشته باشند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

متاسفانه جریانی که به دنبال ایجاد حاشیه در استقلال هستند و دست آنها از منافع این تیم کوتاه شده است. این افراد در روزهای اخیر فضایی را به وجود آوردند تا هواداران را رودروی مدیریت قرار دهند و فضا را به شکل نادرستی پیش ببرند. آنها هرگز به هدف خود نخواهند رسید چرا که هواداران می‌دانند آجورلو دلش برای تیم می‌سوزد و چه زحماتی را در این مدت کشیده است.

منیعی تصریح کرد: 

آجورلو از هر استقلالی، استقلالی‌تر است و کارهایی را فصل گذشته انجام داد که خیلی‌ها قادر به انجام دادن آن نبودند. او نقش مهم و بزرگی در قهرمانی تیم ایفا کرد.

وی تاکید کرد:

شاید برخی‌ها عنوان کنند پرسپولیس چند بازیکن گرفته است اما استقلال هنوز موفق به جذب بازیکن نشده است. من به تمام هواداران استقلال می‌گویم تیمی که توانست فصل گذشته قهرمان شود نفرات بسیار خوبی را در اختیار دارد و فقط باید تقویت شود اما پرسپولیس باید حداقل ۱۰ بازیکن دیگر بگیرد تا به استقلال برسد.

بازیکن اسبق استقلال گفت:

اگر آنها بیرانوند را جذب کردند استقلال درون دروازه سیدحسین حسینی را در اختیار دارد که بهترین گلر ایران است. اگر آنها دفاع گرفتند ما بهترین مدافعان ایران را داریم و با آمدن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی آیا دیگر نیازی به جذب مدافع است؟ در خط هافبک و حمله نیز همین‌طور، برخی‌ها می‌خواهند فضاسازی کنند اما هوادار استقلال باید هوشیار باشند.

اخبار داغ 

عابدزاده رینا، عابدزاده رینا، دنیا چقدر کوچک است! شوخی اسکوچیچ با تیم ملی؛ تعویض سردار آزمون در تنها بازی تدارکاتی! دروازه بان رقصنده ای که استرالیا را به جام جهانی رساند / عکس رفتار متفاوت کریم بنزما با نوجوانی که از بین تماشاگران به سمت او دوید / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم