Web Analytics Made Easy - Statcounter

گریس که حسابی با پونی اخت شده است می‌گوید که حتی حاضر نیست این اسب را با یک میلیون پوند هم بفروشد، گریس دختری انگلیسی است که از دوران دانشگاه با اسبی به نام پونی آشنا شد و در ۵ سالگی او را خرید و به خانه برد. اسبی که در ابتدا تنها یک اسب معمولی بود، شرایط سختی را پشت سر گذاشته بود. از زایمانی دشوار تا سرطانی که با آن رو به رو بود، اما حالا پونی یک اسب مشهور است و توانسته در چندین و چند مسابقه هم برنده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریس هنگامی که در دانشگاه مشغول بود در اطراف محل تحصیلش با یک اسب یک ساله و مادرش روبه رو شد، این اسب که پونی نام دارد هنگام زایمان مادرش با خطر مرگ رو به رو بود و برای همین در شرایط خاصی در اطراف دانشگاه محل تحصیل گریس نگهداری می‌شد. پس از گذشت زمان گریس که به این اسب عادت کرده بود می‌خواست تا آن را به خانه ببرد، اما آن طور که خودش می‌گوید با مخالفت جدی خانواده اش رو به رو شد.

آن‌ها نه از این درخواست گریس استقبال کردند و نه حاضر بودند پولی بابت خرید این اسب پرداخت کنند، در نهایت گریس تابستان سختی را پشت سر گذاشت و با کار زیاد در تابستان موفق به خرید این اسب شد.

پونی پس از آن که با گریس آشنا شد به خانه آن‌ها آمد و حالا وقتش را در حیاط منزل آن‌ها سپری می‌کند، پونی ۹ ساله فقط یک اسب معمولی نیست و تاکنون توانسته در چند مسابقه هم حسابی بدرخشد و عنوان دار شود، مسئله که باعث شده دختر انگلیسی که روزگاری برای نجات جان یک اسب پیشقدم شده بود حالا با او عنوان‌های زیادی کسب کرده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسب سواری انگلیس سوارکاری یک اسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا

(تصاویر) بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا

دیگر خبرها

  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • (تصاویر) بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است