Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@07:12:44 GMT

زمان معرفی گوشی هواوی Mate ۵۰ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۲۸۹۸

زمان معرفی گوشی هواوی Mate ۵۰ +عکس

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هواوی Mate ۵۰ احتمالا با تاخیر در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی خواهد شد.

به گزارش مشرق، گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی پرچم‌دار جدید آنر و سری میت ۵۰ هواوی در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی خواهد شد، درحال‌حاضر اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های هوشمند ذکر شده در دسترس قرار نگرفته است، اما احتمالاً به زودی اخبار جدیدی درباره آن منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده است که عرضه سری Mate ۵۰ هواوی که در ابتدا برای ماه جولای برنامه‌ریزی شده بود، در ماه آگوست انجام خواهد شد، این در حالی است که سیستم‌عامل Hongmeng ۳.۰ ماه جولای منتشر می‌شود.

گزارش‌های پیشین ارائه شده نشان می‌دهد که سری میت ۵۰ هواوی از تراشه Snapdragon ۸ Gen ۱ ۴G بهره می‌برد، دوربین آن نسبت به سری P۵۰ بهتر شده است و در سطح پرچم‌دار باقی مانده است. سیستم‌عامل از پیش نصب‌شده Hongemeng ۳.۰ نیز تعامل میان دستگاه‌ها را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و تجربه کاربری را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

منبع:ایمنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت تکنولوژی گوشی هوشمند فناوری گوشی موبایل موبایل هوآوی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد