Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:52:53 GMT

دوره فشرده آیلتس، راهکاری سریع برای گرفتن مدرک آیلتس

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۲۹۶۰

دوره فشرده آیلتس، راهکاری سریع برای گرفتن مدرک آیلتس

آیلتس در سطح جهانی به عنوان بهترین راه برای سنجش سطح مهارت زبان انگلیسی یک فرد شناخته می‌شود. برای دانشگاه‌هایی که زبان انگلیسی، زبان ارتباطی آنها است، برای ورود به آنها به آیلتس آکادمیک نیاز دارید. اگر هدف شما تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان است، گذراندن دوره آیلتس در بهترین موسسه زبان می‌تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از موسسه زبان سفیر گفتمان، تمام مهارت‌های اصلی از جمله گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن در دوره‌های معمولی و دوره فشرده آیلتس پوشش داده می‌شوند.

یکی از موسسه‌های معتبر در این زمینه آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر گفتمان است که توانسته با برنامه‌ریزی‌های دقیق مسیر یادگیری را برای زبان آموزان هموار کند.

کمبود وقت با گذراندن دوره فشرده آیلتس

دوره فشرده آیلتس برای دانشجویان و افرادی است که به دلیل کمبود وقت، نمی‌توانند در کلاس‌های عادی آیلتس شرکت کنند. اگر به دنبال کسب بالاترین نمره ممکن آیلتس هستید، دوره‌های فشرده نیز می‌توانند شما را به این خواسته برسانند. شما در کلاسی حضور خواهید یافت که در آن افرادی با سطح زبانی مشابه شما حضور دارند و این موضوع کمک می‌کند تا در دوره فشرده، مطالب را سریع‌تر بیاموزید. البته می‌توانید این دوره را به صورت آنلاین نیز بگذرانید. مدت زمان دوره‌ها می‌توانند متغیر باشند. آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر گفتمان سعی کرده است با در نظر گرفتن شرایط زبان آموزان، چندین دوره فشرده مختلف را با اساتید خبره و ماهر برگزار کند.

آنچه در دوره آیلتس فشرده آیلتس ارائه می‌شود

تمام بخش‌های مربوط به آیلتس در دوره فشرده آیلتس پوشش داده می‌شود و استراتژی‌ها و تکنیک‌های موثر در مورد نحوه دستیابی به نمره مورد نیاز نیز ارائه می‌شود. انجام تست‌های منظم یکی دیگر از برنامه‌های این دوره است تا پیشرفت شما سریع‌تر اتفاق افتد. مهارت‌های نوشتاری و مهارت تجزیه و تحلیل متون در طیف وسیعی آموزش داده می‌شوند. همچنین برای تقویت مهارت شنیداری سخنرانی‌ها و مکالمات مختلف، مورد بحث قرار می‌گیرند. آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر گفتمان نیز طیف گسترده‌ای از متون آکادمیک، گزارش‌ها و مقالات دانشگاهی را از جنبه‌های مختلف بررسی و مهارت‌های مختلف مربوط به آنها را به دانشجویان آموزش می‌دهد.

برگزاری آزمون ماک در دوره آیلتس فشرده

در دوره فشرده آیلتس سعی می‌شود علاوه بر تقویت مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتاری، آزمون ماک، نیز برگزار شود. با برگزاری آزمون ماک آیلتس، دانشجو را با فضای برگزاری آزمون آیلتس آشنا می‌شود. آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر گفتمان، این امکان را دارد تا در دوره‌های مختلف فشرده آیلتس آزمون ماک را برگزار کند. این آزمون در واقع شبیه به آزمون واقعی آیلتس است. در این آزمون سعی شده است شرایط آزمون واقعی از جمله سوالات استاندارد و مدت زمان مشابه، رعایت شود. کسانی که آزمون را برگزار می‌کنند کاملا در این زمینه آگاهی دارند و مصحح آزمون نیز از تمام مهارت‌های آیلتس برخوردار است. این آزمون در دو نوع جنرال و آکادامیک برگزار می‌شود. دانشجویان با شرکت در این آزمون می‌توانند مدیریت زمان و سختی آزمون را به خوبی درک کنند و با آمادگی کامل در آزمون واقعی شرکت کنند.

نتایج آیلتس خود را تقویت کنید

زمانی که در دوره‌ فشرده آیلتس شرکت می‌کنید نه تنها تست‌های تمرینی برای آزمون آیلتس انجام می‌شود، بلکه یک ارزیابی عینی از توانایی‌های زبان انگلیسی خود دریافت خواهید کرد و هنگامی که در آزمون ماک آیلتس شرکت می‌کنید، با استانداردهای سختگیرانه جهانی آیلتس سنجیده می‌شوید. با شرکت در دوره‌های آیلتس شما می‌توانید مهارت‌های زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید. هنگامی سنجیده می‌شوید.  reading،writing،speaking،listening در آزمون آیلتس شرکت می‌کنید، در هر چهار مهارت یعنی. بنابراین اگر می‌خواهید نمره قبولی را در همه موارد به دست آورید، باید همه آنها را تمرین کنید. با شرکت در دوره آیلتس سفیر گفتمان، شما انگیزه بیشتری برای مطالعه خواهید داشت و به شما انگیزه می‌دهد تا سخت مطالعه کنید و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

تمرکز بر نقاط ضعف با دوره‌های فشرده آیلتس

اگر نتایج آزمون‌های ماک آیلتس شما نشان می‎دهد که در یک زمینه پیشرفت کرده اید، روی نقطه ضعف‌های خود کار کنید. به دلیل اینکه دوره‌های فشرده در زمان کوتاهی برگزار می‌شوند، سعی کنید نقاط ضعف خود را با دیدن فیلم، گوش کردن پادکست، خواندن انواع متون برطرف کنید، تا به هنگام شرکت در آزمون‌های واقعی بتوانید نمره بالایی را دریافت کنید.

سخن پایانی

رویکردها و استراتژی‌های مختلفی وجود دارد که برای موفقیت در آیلتس به آنها نیاز دارید. آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر گفتمان، موسسه‌ای معتبر با سال‌ها تجربه در برگزاری کلاس‌های آیلتس می‌تواند راه شما را برای رسیدن به اهداف تان کوتاه کند. استخدام اساتید بنام و مجرب این تضمین را به شما می‌دهد تا بتوانید بهترین نمرات را در آزمون آیلتس دریافت کنید. در دوره فشرده آیلتس استراتژی‌های تست زنی را بیاموزید و مهارت‌های خواندن، نوشتن و مکالمه خود را در زبان انگلیسی ارتقا دهید. سفر خود را برای رسیدن به اهداف خود از امروز با انتخاب سفیر گفتمان شروع و نمره آزمونی را که برای موفقیت نیاز دارید بدست آورید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوره آیلتس دوره فشرده آزمون آیلتس آیلتس شرکت دوره آیلتس آزمون ماک دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به شرح زیر است:

«بدینوسیله به اطلاع پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور می رساند، نظر به درخواست های مکرر متقاضیان، مهلت ثبت نام جهت شرکت در دوره کارآموزی تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تمدید گردید.

۱. با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان می‌بایست شخصاً به همراه اصل فیش واریزی، اصل و تصویر کارت ملی و دو قطعه عکس ۴*۳ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ به معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان محل قبولی مراجعه نمایند.

۲. پذیرفته شدگان استان تهران مدارک مذکور در بند ۱ را به جناب آقایان مهدی اکبری و حامد فرخ شاهی به آدرس خیابان حافظ، روبه روی دانشگاه امیرکبیر، ساختمان شماره ۳  قوه قضاییه، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، طبقه چهارم تحویل نمایند.

۳. مهلت های مذکور قابل تمدید نخواهد بود.

۴. بدیهی است که عدم واریز شهریه و یا عدم ارائه مدارک خواسته شده در تاریخ های معین به منزله انصراف از شرکت در دوره کارآموزی خواهد بود.

۵. مبالغ شهریه دوره آموزشی هر کارآموز متناسب با مدت دوره کارآموزی اعلام شده از سوی کانون سردفتران و دفتر یاران تعیین گردیده است. لذا کارآموزان می بایست با مراجعه به لیست پیوست و آگاهی از مدت آموزش خود نسبت به پرداخت شهریه مصوب  مطابق جدول ذیل اقدام نمایند.

مدت آموزش دوره ۶ ماهه دوره ۸ ماهه دوره ۱۰ ماهه دوره ۱۴ ماهه
مبلغ شهریه(ریال) ۴۵۰۰۰۰۰۰ ۶۰۰۰۰۰۰۰ ۷۵۰۰۰۰۰۰

۱۰۵۰۰۰۰۰۰

پذیرفته شدگان محترم  می توانند جهت رفع ابهام و دریافت پاسخ سوالات خود در ساعات اداری با شماره ۸۸۸۰۹۰۶۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین