Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جهادی الکفیل با حضور بیش از ۱۰۰ پزشک و دندان پزشک به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به اقشار کم برخوردار شهرستان گرمی پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما، به تشریح فعالیت های گروه جهادی الکفیل در شهرستان گرمی پرداخت و گفت: این گروه جهادی متشکل از ۱۰۰ پزشک متخصص در رشته دندان پزشکی، بیماری های عمومی و عفونی  با همکاری سپاه حضرت عباس(ع)، بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر حضور در شهرستان گرمی به خدمت رسانی به مردم کم برخوردار منطقه و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد  شهرستان گرمی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ویزیت رایگان پزشکان گروه جهادی الکفیل اشاره کرد و گفت: این گروه جهادی با حضور در شهرستان های مشگین شهر و گرمی در مجموع ۸ روز کاری به بیش از ۲۷۰۰ بیمار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.   رامین سلطانی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل نیز در گفتگو با سبلان مااز همکاری بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل با گروه جهادی الکفیل خبرداد و گفت: پزشکان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل در این کار خبر به بیش از ۱۰۰۰ بیمار خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی ارائه کردند.   گروه جهادی الکفیل با بیش از ۳۰۰ پزشک، متخصص، دندان پزشک، پرستار و عوامل پزشکی به سرپرستی حجت الاسلام امیر عبدالملکی با دعوت کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همکاری سپاه حضرت عباس(ع) با استقرارا در شهرستان های مشگین شهر و گرمی به ارائه خدت بهداشتی، درمانی، دندان پزشکی، مشاوره و  خدمات فرهنگی و اجتماعی به اقشار کم برخوردار شهرستان های مشگین شهر و گرمی پرداختند.    سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، حجت الاسلام صفری امام جمعه شهرستان گرمی، فرماندار، فرمانده ناحیه شهرستان گرمی در ایام برگزاری این اردوی خدمت رسانی با حضور در جمع جهادگران ضمن بازدید از روند خدمت رسانی در جریان مشکلات مردم و گروه های جهادی قرار گرفتند.                                              

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه جهادی الکفیل بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل شهرستان گرمی کمیته امداد خدمت رسانی دندان پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد