Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری بعدازظهر سه شنبه در جلسه ستاد ثبت نام آموزش و پرورش استان اظهار کرد: مدارس استان به هنگام ثبت نام دانش آموزان صرفاً حق دریافت مبلغ کتاب و بیمه را دارند و دریافت هرگونه وجوه دیگر تحت هر عنوان دیگری در زمان ثبت نام ممنوع است.

وی تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های آموزش و پرورش استان هنگام ثبت نام دانش آموزان ذکر کرد و گفت: ستاد ثبت‌نام در استان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده تا مشکلی در ثبت‌نام برای اولیا به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه ۲۶۵ هزار نفر دانش‌آموز در استان اردبیل برای سال تحصیلی پیش رو در مدارس ثبت‌نام خواهند کرد، افزود: ۸۰ درصد از دانش‌آموزان در پایه‌های میانی ثبت‌نام خواهند کرد و این عملیات به صورت خودکار توسط مدیران مدارس انجام خواهد شد.

صفری ادامه داد: پایه‌های اول ابتدایی از ۱۱ خرداد شروع شده است و پایه‌های هفتم و دهم به ترتیب از ۲۸ خرداد و ۱۸ تیرماه آغاز خواهد شد و همچنین برای ثبت‌نام قطعی دانش‌آموزان در پایه‌های اول ابتدایی، ۱۱ پایگاه سنجش تحصیلی در استان فعال خواهد بود که هفت پایگاه آن در مرکز استان فعالیت خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ستاد نظارت بر ثبت‌نام استان بر روند ثبت‌نام در مدارس خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان باید تا ۳۱ مردادماه ادامه خواهد داشت تا نواحی و مناطق سازماندهی نیروی انسانی خود را به موقع انجام دهند و اولیا در صورت داشتن مشکل احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۵۲۱۹۹۶ ستاد نظارت تماس بگیرند.

کد خبر 5514334

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش اردبیل ثبت نام دانش آموزان اردبیل مهر بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا جهرم امام رضا ع آمار کرونا میلاد امام رضا ع دهه کرامت اردبیل خراسان رضوی بیرجند ایلام صنایع دستی دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی ظهر سه شنبه در آئین زنگ سپاس معلم در مدرسه مصلی نژاد اردبیل اظهار کرد: مسیر روشنی که معلمان پیش روی دانش آموزان باز می کنند در هیچ فضای دیگری غیر از مدرسه قابل تصور و تجسم نیست.

وی با اشاره به اینکه نشاط دانش اندوزی و پویایی مدرسه با نشاط و آرامش معلمان در ارتباط است، خاطرنشان کرد: ارج گذاری به قشر فرهنگیان باید از مدرسه شروع شده و در جامعه جریان یابد.

استاندار اردبیل مبدا مدرسه را تحول آفرین اعلام کرد و گفت: مدرسه ابتدایی ترین و مهمترین مکان برای تعالی و رشد جامعه است که دانش آموزان در آن پرورش یافته و راهی جامعه می شوند و در این مسیر معلمان نقش بزرگ و اساسی را ایفا می کنند.

عاملی اهمیت علم و دانش اندوزی را یادآور شد و بیان کرد: افراد جامعه ای که دارای علم و مهارت باشند، در آینده به ثروت و امکانات دست می‌یابند و به همین علت، باید دانش‌آموزان با تمام توان به علم آموزی و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور بپردازند.

وی روز معلم و هفته عقیدتی – سیاسی را گرامی داشت و تصریح کرد: شهید بهشتی با آموزه های دینی، علمی و اخلاقی خود درس عظیم و بزرگی را به معلمان داده اند و امروز شهادت در مسیر علم بهترین نوع زیستن و زندگی کردن است که شهید مطهری با خون خود آن را تائید و تضمین کردند.

استاندار اردبیل مقام معلم را در بین علما و اندیشمندان مقام ستوده اعلام کرد و گفت: امام خمینی (ره) شغل معلمی را شغل انبیا اعلام کردند و از همین محل ارزش و قداست علم و معلم مشخص و مبرهن است.

در این مراسم که در مدرسه جدیدالاحداث مصلی نژاد اردبیل برگزار شد زنگ سپاس معلم به صدا درآمد و با پخش سرود سپاس از معلمان آموزگاران این مدرسه با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

کد خبر 6093167

دیگر خبرها

  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها