Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امبر هرد» از نقش ناعادلانه شبکه‌های اجتماعی در دادگاه ۷ هفته‌ای او و همسر سابقش «جانی دپ» انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، «امبر هرد» بازیگر آمریکایی در اولین مصاحبه پس از پایان دادگاه جنجالی با «جانی دپ» در گفتگو با شبکه NBC، اظهارنظر رسانه‌های اجتماعی پیرامون این پرونده را رد کرد و آن‌ها را "ناعادلانه" خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هرد» درباره حکمی که در نهایت به نفع دپ صادر شد، گفت: «من هیات منصفه را سرزنش نمی‌کنم و در واقع درک می‌کنم. او یک شخصیت محبوب است و مردم احساس می کنند او را می شناسند. او یک بازیگر فوق العاده است. برایم مهم نیست که کسی در مورد من چه فکری می‌کند یا شما می‌خواهید چه قضاوتی در مورد آنچه در خلوت خانه من، در ازدواج من، پشت درهای بسته رخ داده است، انجام دهید. فکر نمی‌کنم یک فرد معمولی این چیزها را بداند و بنابراین شخصا برایم مهم نیست».

با این حال، «هرد» از مفسران رسانه‌های اجتماعی انتقاد کرد و گفت که آنها در طول دادگاه هفت هفته‌ای به‌طور غیرمنطقی و به شدت در کنار «دپ»« بودند و عنوان کرد: «حتی کسی که مطمئن است من مستحق این همه نفرت و شرمساری هستم، حتی اگر فکر می‌کنید دروغ می‌گویم، باز هم نمی‌توانید به چشمان من نگاه کنی و به من بگویید که فکر می‌کنید در رسانه‌های اجتماعی برخورد عادلانه‌ای با من شد و این منصفانه نبود».

«جانی دپ» بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی شکایتی علیه «امبر هرد» در دادگاه ویرجینیا طرح کرده بود و خواهان دریافت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده بود چرا «امبر هرد» مدعی شده بود در طول مدت سه ساله ازدواج با «جانی دپ» مورد سو استفاده قرار می‌گرفته اما «جانی دپ» در شکایت خود عنوان کرده بود این اتهامات ضربه بزرگی به حرفه او به عنوان یک بازیگر وارد کرده و خواهان دریافت غرامت شده بود در نهایت دادگاه نیز رای به پیروزی او در این پرونده داد و بر این اساس «امبر هرد» محکوم به پرداخت ۱۵ میلیون دلار غرامت به همسر سابقش «جانی دپ» شد و هیات منصفه همچنین «امبر هرد» را نیز مستحق دریافت ۲ میلیون دلار غرامت دانست.

ماجرای دادگاه شکایت «جانی دپ» علیه همسرش بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت

تماشاخانه ببینید| رقابت بین شکار و شکارچی/ عجیب‌ترین استتارها در طبیعت که تا کنون ندیده‌اید ببینید| جدیدترین تانک جهان رونمایی شد فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: امبر هرد جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که شهامت و جسارت یک مرد جوان سعودی را در نجات ۴ تن دیگر که در سیل وادی الجعبه در این کشور گرفتار شده بودند، نشان می‌دهد.

به گزارش فرارو، یک مرد جوان که گفته می‌شود عایض الاکلبی نام دارد، با راندن یک لودر و نفوذ به سیلاب وادی الجعبه در شهر بیشه عربستان موفق به نجات این ۴ مرد جوان گرفتار شده است.

در ویدئوی منتشر شده از این اتفاق، یک لودر در وسط آب‌های شدید سیلاب ظاهر می‌شود، سپس دو نفر دیگر توانستند ۴ جوان را که در سیل گیر کرده بودند، نجات دهند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی عملیات نجات را که آن را قهرمانانه توصیف کردند، ستودند و به این ویدیو واکنش نشان دادند و از اقدام این شهروند سعودی تمجید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • واکاوی گرایش‌های ضد اسرائیلی «نسل زِد» در آمریکا
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم