Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی پروین در مورد جلسه امروز پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با رضا درویش اظهار داشت: رضا درویش ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دعوت کرده بود به همراه طاووسی و تنخواه، مایلی کهن، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اسماعیل حاج رحیمی پور که از آمریکا آمده و همبازی ما بود، به جلسه آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحال شدیم. حاج رحیمی‌پور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدیم، امیدوارم این جمع باز هم دور هم جمع شود.

وی در مورد فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس و خرید 4 بازیکن جدید توضیح داد: تا زمانی که تیم به زمین نیاید نمی‌توانید تشخیص بدهید بازیکنان چه هستند. به نظرم من بازیکنانی که خریده‌اند بد نیستند، امیدوارم به لطف خدا الان که پول دارند بتوانند بازیکنان خوبی بگیرند، تا تیم خوب، قوی، و گردن‌کلفتی درست کنند تا مردم راضی شوند.

اسطوره فوتبال کشورمان در خصوص شرایط فعلی تیم ملی گفت: مردم خیلی انتقاد می‌کنند، اما با یک بازی نمی‌توان گفت مربی بد است و باید او را عوض کنید. تیم ملی در 15 دقیقه ابتدایی بازی با الجزایر و یک ربع آخر بد نبود، اسکوچیچ 14 بازی را برده اما با یک بازی نمی‌شود این همه به او انتقاد کرد. روز گذشته رادیو را گوش می‌کردم و مدام از او انتقاد می‌کردند، برای چی؟ چرا انتقاد می‌کنید؟ این تیم بازی تدارکاتی ندارد، روزی که به جام جهانی رفتیم گفتم باید حداقل 10 بازی تدارکاتی برگزار کنیم، اما به قطر رفتیم و متاسفانه فقط یک تیم را گیر آوردیم.

پروین اضافه کرد: الجزایر خیلی خوب بازی کرد. به نظر من آنها خوب بازی نکردند، بلکه بچه‌های ما بد بودند، حق هم دارند، زیرا دور هم نبوده و بازی نکرده‌اند. الان باید 6-5 بازی دوستانه انجام بدهیم، حتی لیگ را تعطیل کنید تا تیم ملی 7 بازی دوستانه انجام بدهد. باید مثل همین الجزایر تیمی را بیاوریم که به دفاع ما فشار بیاورد. اسکوچیچ باید بفهمد چه کسی را در خط دفاعی بگذارد یا نگذارد. صلاح نیست با یک بازی این گونه انتقاد شود، ان‌شاءالله تیم ملی ما هم بتواند نتیجه بگیرد.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: اسطوره پرسپولیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد