Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی کاخ سفید می گوید «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا سودای ماندن در کاخ سفید و شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را دارد.

«کارین ژان پیر» در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان این موضوع که سن بالای بایدن می تواند برای شرکت دوباره وی در انتخابات ریاست جمهوری دردسرساز شود را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کاخ سفید گفت چیزی که می توانم بگویم این است که رئیس جمهور بارها اعلام کرده که قصد دارد در سال ۲۰۲۴ نامزد انتخابات شود. بنابراین تنها چیزی که می توانم بگویم این است که رئیس جمهور قصد دارد کاری را انجام دهد، که مدنظر وی است.

سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد تمرکز دولت در حال حاضر بر مسئله سنی رئیس جمهور قرار ندارد و اولویت بایدن کار به نفع مردم آمریکا و بهبود زندگی آنهاست.

پیش از این روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در مطلبی به نقل از دیوید اکسلرود، استراتژیست ارشد سابق در دولت اوباما، نوشت اگر بایدن قصد شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را داشته باشد، سن او مسئله بزرگی خواهد بود.

از سویی پیش از این نیز دیگر مقامات کاخ سفید از جمله جن ساکی، سخنگوی سابق کاخ سفید، شرکت مجدد بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ را تایید کرده اند. رئیس جمهور آمریکا خود در ماه دسامبر در مصاحبه ای به شبکه ای بی سی گفت که در صورت حفظ سلامتی خود، در انتخابات سال ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد. بایدن در این مصاحبه یادآور شد نامزدی احتمالی دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴، تنها شانس نامزدی او را بیشتر خواهد کرد.

بایدن در حالی سودای ماندن در کاخ سفید را در سر دارد که در دور اول ریاست جمهوری خود با گاف های فراوان، مسئله سلامت ذهن خود را به سوژه رسانه ها تبدیل کرده است.

کد خبر 5514453 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: جو بایدن کاخ سفید انتخابات آمریکا رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا اوکراین روسیه عراق فلسطین لبنان جنگ اوکراین ایران سوریه حمله روسیه به اوکراین جو بایدن مسکو واشنگتن انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهور کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902551

دیگر خبرها

  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!