Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی پروین پس از جلسه مدیران باشگاه پرسپولیس با پیشکسوتان این باشگاه، اظهار داشت: به دعوت از رضا درویش به جلسه آمدیم و خیلی خوشحالم که دوستان قدیمی خودم را دیدم. 

وی در مورد خریدهای پرسپولیس در فصل نقل‌ و انتقالات عنوان کرد: تا تیم داخل زمین نیاید، شما نمی‌توانید تشخیص دهید خریدها خوب هستند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خریدهایی که داشتند، بد نیست. باشگاه پول دارد و انشالله یک تیم خوب و قوی ببندد تا مردم راضی باشند. 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد عملکرد این تیم در بازی با الجزایر گفت: مردم خیلی انتقاد می‌کنند. با یک بازی نمی‌توان گفت مربی باید عوض شود. تیم ملی ۱۵ دقیقه اول را خوب بازی کرد. بچه‌ها یک ربع آخر هم بد نبودند. نمی‌توان با یک بازی تشخیص بدهیم تیم خوب است یا نه. این تیم ۱۳ بازی را برده است اما بعد یک باخت انتقادات زیادی مطرح شده است؛ برای چه؟ چرا انتقاد می‌کنند؟

پروین ادامه داد: روزی که به جام جهانی صعود کردیم گفتم که این تیم به ۱۰ بازی تدارکاتی نیاز دارد اما الان این شرایط به وجود آمده است. تیم الجزایر خوب بازی نکرد بلکه بچه‌های ما بد بازی کردند. حق هم دارند. با هم بازی نکرده و با هماهنگ نیستند. به نظر من حتی باید لیگ را تعطیل کنند و ۶، ۷ بازی انجام دهند تا تحت فشار قرار بگیرند. باید بفهمند کدام دفاع به درد تیم ملی می‌خورد. صلاح نیست با یک بازی به این شکل انتقاد کنند. 

وی در پاسخ به این پرسش که سرمربی تیم ملی باید ایرانی باشد یا خارجی، عنوان کرد: اگر مربی ایرانی بیاورند که خیلی خوب است اما اگر می‌خواهند مربی خارجی بیاورند، اشتباه است چرا که تا بیاید بچه‌ها را بشناسد، ۶ ماه زمان می‌برد. به نظر من آوردن کارلوس کی‌روش اشتباه است. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد برگزار نشدن دیدارهای تداکاتی تیم ملی فوتبال ایران نیز عنوان کرد: فدارسیون کوتاهی کرده است. باید به هر قیمتی شده بازی تدارکاتی داشته باشیم. حتی شده پول بدهند تیم‌ها به ایران بیایند، باید این کار را انجام دهند. نظر من این است که لیگ را عقب بیاندازند و بازی‌های دوستانه زیادی برای تیم ملی تدارک ببینند. باید یک پله بالا بیاییم. از گروه بالا بیاییم و بعد حذف شویم اما وقتی کوتاهی می‌کنند، نمی‌توان این کار را انجام داد. 

پروین در پاسخ به این پرسش که آیا نسل فعلی تیم ملی بهترین نسل فوتبال کشورمان است یا نه، تصریح کرد: نه. این نظر را قبول ندارم. بازیکنانی بودند که خیلی از این‌ها بهتر بودند. 

وی در مورد آمار گلزنی پایین در لیگ برتر فوتبال کشورمان نیز اظهار داشت: همه مربی‌ها از ترس عوض نشدن، حمله نمی‌کنند. همه این‌ها ترس از شکست نخوردن است. مربی‌ها از این موضوع ترس دارند. مدیرعامل و مسئول آن تیم هم تصمیم‌گیرنده نیست، بلکه مردم برای آن تیم تصمیم می‌گیرند. به همین تیم‌ها سعی می‌کنند حمله نکنند و این موضوع آمار گلزنی را پایین می‌آورد.  

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس رضا درویش تیم ملی فوتبال علی پروین کارلوس کی روش لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رضا درویش تیم ملی فوتبال باشگاه پرسپولیس رضا درویش تیم ملی فوتبال علی پروین کارلوس کی روش لیگ برتر فوتبال فوتبال کشورمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا دیشب از والنسیا میزبانی کرد. بارسا این بازی را به خوبی آغاز کرده بود و روی جریان بازی کنترل مناسبی داشت تا اینکه در دقیقه 22 توسط فرمین لوپز به گل رسید.

شادی بارسا برای این گل خیلی کم بود، چراکه در دقیقه 27 گل تساوی والنسیا روی یک اشتباه عجیب از سمت مارک آندره تراشتگن به ثمر رسید.

مدافعان بارسا روی حمله تیمی که از زمین خودی شروع شده بود به سمت جلو حرکت کرده بودند که توپ در میانه میدان لو رفت. بازیکنان والنسیا توپ را به زمین حریف فرستادند و بازیکنان بارسا که اعتقاد داشتند مهاجم حریف در آفساید حضور داشته، برای مهار آن تلاش خاصی نکردند. به همین دلیل رونالد آرائوخو با مکث زیاد به دنبال هوگو دورو رفت. شماره 9 والنسیا هنوز به توپ نرسیده بود و تراشتگن زودتر از او از دروازه خارج شد تا توپ را مهار کند. اشتباه بزرگ او در همین لحظه رخ داد. این دروازه‌بان آلمانی سعی کرد به سبکی که تقریبا از مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، دیده می‌شود با مهارت توپ را با آرامی از بالای سر مهاجم والنسیا عبور بدهد که در این امر ناکام ماند.

تراشتگن خوش شانس بود که لواندوفسکی جور او را با زدن سه گل کشید و اجازه نداد بارسا با این اشتباه امتیاز از دست بدهد.

هوگو دورو که به خوبی از اشتباه گلر آلمانی استفاده کرد، بعدا به سمت او رفت و در حرکتی جوانمردانه با تراشتگن دست داد تا به او روحیه بدهد.

دورو در پایان بازی نیز گفت: «نمی‌دانم تراشتگن چند سال بود در بازی با پا اشتباه نکرده بود و نمی‌دانم چقدر طول خواهد کشید تا چنین اشتباهی تکرار شود. همه ما انسانیم و اشتباه می‌کنیم. خود من سال خوبی نداشته‌ام و فرصت‌های خوب زیادی را هدر داده‌ام. تراشتگن یک گلر استثنایی است و هرگز در هیچ جنجالی نبوده و انسانی فروتن است. حرکت بعد از گل من در مورد تراشتگن حرکتی بود که دوست دارم بعد از اشتباه خودم، کسی در قبال من انجام دهد. انصاف نبود بخواهم ژستی تحقیرآمیز از خودم نشان دهم.»

دیگر خبرها

  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!