Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس ژائله  بعد از ظهر امروز در دیدار با دستیار وزیر امور خارجه ضمن تقدیر از اقدامات وزارت امور خارجه در راستای فعال‌سازی دیپلماسی اقتصادی، اظهار کرد: ما اکنون در شرایط رکود تورمی قرار داریم و تنها عاملی که موجب رونق بخشیدن به اقتصاد می‌شود، افزایش میزان صادرات است.

 وی با بیان اینکه نبض اقتصاد جمهوری اسلامی ایران وابسته به کشتیرانی است، تاکید کرد: مشکلات موجود در بحث حمل‌ونقل و زیرساخت‌ها ازجمله در بحث کشتیرانی باید حل شود چراکه ما برای صادرات به بسیاری از کشورها نیازمند داشتن حمل‌ونقل دریایی هستیم و باید از این طریق زنجیره‌ی لجستیکی را فعال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس اتاق بازرگانی تبریز خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان سربازان عرصه‌ اقتصاد نیازمند داشتن سلاح در این عرصه هستیم که یکی از مهم‌ترین سلاح‌های ما داشتن امکانات لجستیکی و حمل‌ونقل است.
 
ژائله در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: تجّار و تولیدکنندگان ایرانی محبوبیت زیادی در بازار جهانی دارند چراکه محصولات و تولیدات ما به‌لحاظ کیفی و کمّی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد اما مشکل اصلی ما کسانی هستند که سر راه فعالان اقتصادی موانعی ایجاد می کنند.
 
وی همچنین گفت: دولت باید به بخش خصوصی ایمان داشته باشد چراکه بدون یاری و همراهی بخش خصوصی هیچ دولتی نمی‌تواند موفقیتی را کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نبض اقتصاد ایران رئیس اتاق بازرگانی تبریز فعال سازی دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه تبریز حمل ونقل دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

کد خبر 847346 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • طرح ازبکستان برای کریدور لجستیکی از افغانستان به آسیای مرکزی
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد