Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریزف عبدالله سهرابی بعد از ظهر امروز در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی تبریز اظهار کرد: هدف اصلی ما برقراری ارتباط و تعامل با همسایگان در راستای شعارهای دولت است.
 
وی افزود: متأسفانه ظرفیت‌های مغفول زیادی در استان‌ها وجود دارد که حتی بسیاری از مسئولان اطلاعی از این ظرفیت‌ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
دستیار وزیر امور خارجه تاکید کرد: اکنون فرصت‌های بسیار زیاد و بی‌نظیری در آذربایجان شرقی و تبریز وجود دارد و ما به‌دنبال هماهنگ کردن ۲۹ دفتر استانی و چهار منطقه آزاد با فعالان بخش خصوصی هستیم و یکی دیگر از مشکلات ما تعدد مراکز تصمیم‌گیری در حوزه اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه سیاست خارجی متوازن و دیپلماسی فعال، پویا و هوشمند در دستور کار وزارت امور خارجه است، افزود: یکی از راه‌های توسعه همکاری با کشورهای همسایه، فعال‌تر شدن دفاتر استانی است و دفتر نمایندگی آذربایجان شرقی یکی از مهم‌ترین دفاتر ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستیار وزیر امور خارجه عبدالله سهرابی رئیس اتاق بازرگانی تبریز دیپلماسی اقتصادی ظرفیت های مغفول مانده در استان ها تعامل با همسایگان دولت سیزدهم وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

 شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد: با توجه به اجرای عملیات جابجایی تاسیسات آبرسانی ۸۰۰ میلیمتری در محل احداث پل خلعت پوشان واقع در جاده باسمنج که به درخواست شهرداری کلانشهر تبریز برنامه ریزی شده آب شرب لوله کشی این شهرک از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ امروز قطع خواهد شد.

در این اطلاعیه از شهروندان ساکن در این شهرک درخواست شده است تا با صبر و شکیبایی این شرکت را در ارائه خدمات به مشترکان همراهی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشور نیازمند آرایش مدیریتی متناسب با شرایط اقتصادی است
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز