Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارایرنا، سرهنگ حسن کریمی روز سه شنبه درحاشیه معرفی محمد حسین مفتاحی مدیرعامل جدید باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اصحاب رسانه افزود: اصحاب رسانه همیشه درخط مقدم باشگاه فجرحضور داشته و  نقش پر رنگی در رشد و تعالی این باشگاه داشته اند که قابل تقدیراست.

وی گفت: با نظر اعضای هیات رییسه باشگاه که صبح امروز سه شنبه برگزارشد و حمایت سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر، مدیرعامل جدید باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز منصوب شد و از اینکه به یک چهره جوان که سالهاست مدیریت تربیت بدنی سپاه را برعهده داشته، اعتماد کردند جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

کریمی تاکید کرد: هم اینک سپاه فارس با ۴۰ ناحیه بزرگترین مجموعه در بین استان های  کشور دارد ضمن اینکه مدیرعامل جدید این باشگاه در حوزه ورزش سپاه خدمات شایانی کرده است و اطمینان داریم  با حمایت تمام مسئولان استان در پست جدید هم موفق خواهند شد.

مدیرعامل باشگاه فجر : به کمک همه دلسوزان تیم را دوباره به جایگاه اصلی می رسانیم 

انتظار از مسئولان استان   

معاون اجرایی سپاه فارس ادامه داد: انتطار داشتیم مسئولان استان در جهت حمایت تیم تازه  صعود کرده به لیگ برتر قدم های بیشتری بر می داشتند،  با این حال هنوز هم انتظار داریم که این تیم با حمایت  همه دلسوزان ورزش هرچه سریعتر به سطح اول فوتبال باز گردد.   

وی ضن تشکر از خدمات رسول فلاح مدیرعامل سابق باشگاه فجر نیز گفت: فلاح طی چند سالی که درباشگاه مسئولیت داشت تلاش زیادی برای شکوفایی تیم انجام داد که قابل تقدیر است.  

 با کمک همه دلسوزان تیم را دوباره به جایگاه  اصلی می رسانیم 

مدیرعامل جدید باشگاه فجرشهید سپاسی هم طی سخنانی گفت: از اینکه هیات مدیره و به ویژه سردار بوعلی اعتماد کردند این مسئولیت سنگین را به من واگذار کنند تشکر دارم و امیدوارم بتوانم با کمک همه دلسوزان ورزش، مسئولان استان، هواداران، پیشکسوتان فوتبال و به ویژه اصحاب رسانه شاهد شکوفایی دو باره تیم در سطح اول فوتبال کشور باشیم.   

محمدحسین مفتاحی ادامه داد: همانگونه که اشاره شد ساماندهی تیم های پایه در اولویت قرار دارد و برای تیم بزرگسالان هم برنامه داریم و به زودی کادر فنی و زمان شروع تمرینات نیز با حوصله اعلام می کنیم و هدف استفاده از تمام ظرفیت های استان به ویژه از پیشکسوتان است.     

باشگاه فجر: نشر خبر قبل از جلسه  هیات مدیره قابل پیگیری است  

به گزارش خبرنگار ایرنا روز گذشته ( دوشنبه) در شبکه های اجتماعی توسط روابط عمومی هیات فوتبال فارس خبری منتشر شد که مدیر عامل باشگاه فجر تغییر کرده است.

این درحالی است که تلاش خبرنگار ایرنا برای صحت و سقم این موضوع سرانجام شامگاه دوشنبه نتیجه داد و سرپرست تیم نیز اعلام کرد: هنوز جلسه هیات مدیره برگزار نشده و قرار است ساعت ۶ صبح امروز سه شنبه تشکیل شود.

امیرحسین جوانی در مورد نشر خبرتغییروتحول در شبکه های مجازی توسط روابط عمومی هیات فوتبال گفت: همانگونه که گفتم جلسه هیأت‌مدیره باشگاه، امروز سه شنبه برگزار شد و از اینکه خبری بدون ذکر منبع منتشر کردند قابل تامل و پیگیری است.

این نخستین جلسه مطبوعاتی پس از گذشت حدود پنج سال در باشگاه فجر بود. 

 داستان یک سقوط

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از هشت سال دوری از لیگ برتر سرانجام در لیگ دوره بیست و یکم حضور یافت اما در پایان با قرارگرفتن در قعر جدول وداع تلخی با سطح اول فوتبال کشور داشت.

 ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ بود که فجریها با شکست دادن تیم گل ریحان البرز به لیگ برتر صعود کردند تا به انتظارهشت ساله هواداران این تیم ارزشی و با سابقه پایان وآنها را خوشحال کنند،اما این پایان کار نبود.
نتایج کسب شده توسط تیم فجر طی ۳۰ بازی و به جای گذاشتن آماری بسیار ضعیف در لیگ برتر، در نوع خود و در تاریخ  ۳۴ ساله این باشگاه بی سابقه بود که منجر به سقوط تیم به دسته یک شد.

رقابت های جدید لیگ دسته اول کشور قرار است از مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم بر گزار شود.

تیم های شهدای  قشقایی و فجر شهید سپاسی نمایندگان فارس در دسته اول کشور هستند.

برچسب‌ها فوتبال فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال آکادمی فوتبال شیراز لیگ برتر فوتبال فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال فوتبال فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال آکادمی فوتبال شیراز لیگ برتر فوتبال فارس فجر شهید سپاسی مسئولان استان مدیرعامل جدید همه دلسوزان سپاسی شیراز اول فوتبال باشگاه فجر لیگ برتر سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار دو تیم آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در لیگ دسته دوم جوانان تهران با اتفاقات عجیبی همراه بود و بعد از اعلام آفساید در دقیقه ۹۰ مسابقه، عده‌ای به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و این چنین او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در ادامه می‌توانید ویدئویی در این باره را مشاهده کنید.

کد خبر 847411 منبع: ورزش سه برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد