Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:28:01 GMT

ملوان و شانس اندک میزبانی در ورزشگاه «قایقران»

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۳۸۵۷

ملوان و شانس اندک میزبانی در ورزشگاه «قایقران»

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات و فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری لیگ دسته اول سازمان لیگ روز 17 خرداد ماه از ورزشگاه تختی انزلی(سیروس قایقران)‌بازدید به عمل آوردند تا شرایط این ورزشگاه برای میزبانی در لیگ برتر را مورد ارزیابی قرار بدهند.
بر اساس گزارشی که نمایندگان سازمان لیگ ارائه کردند ورزشگاه پیر انزلی مشکلات بسیاری برای میزبانی دارد و بعید است بتواند تا شروع لیگ جدید این مشکلات را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مسئولان سازمان لیگ 26 مورد نقص را درباره ورزشگاه قایقران انزلی ارائه کردند که از جمله آنها می‌توان به نبود گذرگاه‌های الکترونیک متصل به سامانه بلیت فروشی، نداشتن صندلی روی سکوهای تماشاگران، نداشتن سیستم صوتی مناسب، پایین بودن نور ورزشگاه نسبت به استاندارد، نداشتن ژنراتور اضطراری برق، نامناسب بودن ورودی تیم‌ها و داوران، کمبودهای اتاق‌های ورزشگاه‌ها، مقاوم نبودن سکوها، نبود سرویس بهداشتی و بوفه، خرابی اسکوربورد و... اشاره کرد.
سازمان لیگ به مسئولان ورزشی استان گیلان و انزلی و همچنین مدیران ملوان تاکید کرده اگر مشکلات مطرح شده رفع نشود مجوز میزبانی به ملوان در ورزشگاه قایقران داده نمی‌شود. همچنین سازمان لیگ از باشگاه ملوان خواسته هرچه‌سریع‌تر نسبت به اعلام ورزشگاه اصلی و ورزشگاه دوم میزبان اقدام کنند. 
با شرایط کنونی عملا میزبانی ملوان در ورزشگاه خانگی خود محال به نظر می‌رسد و بعید است سازمان لیگ با مشکلات کنونی اجازه میزبانی تیم شمالی در انزلی را صادر کند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • ارسال پیامک از سامانه سهما به اتباع مجاز
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان