Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، خبرنگار بین اسپورت اعلام کرد کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران پیشنهادی برای مربیگری در یکی از 6 تیم آسیایی راه یافته به جام جهانی 2022 دریافت کرده است.

در همین رابطه راجر دی سار دستیار کی روش در تیم ملی مصر به این شایعات احتمال بازگشت کی روش به مصر به عنوان مربی باشگاه الاهلی این طور پاسخ داد: خیلی سخت است کی روش مربی الاهلی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قصد دارد هدایت یک تیم ملی را برعهده بگیرد که در جام جهانی حضور دارد.

وی افزود: من با او صحبت کرد. او تصمیم خود را گرفته تا در سطح ملی باشد و قصدی برای مربیگری در سطح باشگاهی را ندارد. کی روش الان در آفریقای جنوبی است. من با او در تماس هستم و منتظر پاسخش در زمینه مربیگری در سطح ملی هستم.

بدین ترتیب پیشنهاد یک تیم آسیایی راه یافته به جام جهانی برای کی روش جدی است چون این مربی پرتغالی پیشنهاد باشگاه بزرگ الاهلی را رد کرده است.

کد خبر 683373 برچسب‌ها خبر مهم جام جهانی قطر ۲۰۲۲ کارلوس کی‌روش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم جام جهانی قطر ۲۰۲۲ کارلوس کی روش جام جهانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید