Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@03:38:42 GMT

نصب تابلو پلاکی کوچه‌های شهر اراک به نام شهدا

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۴۱۳۲

نصب تابلو پلاکی کوچه‌های شهر اراک به نام شهدا

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک، از طراحی و نصب تابلو پلاکی معرفی کوچه های شهر اراک مزین به نام مقدس شهدا توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد حسنی امروز _سه شنبه بیست و چهارم خردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نصب تابلوهای پرچمی در راستای ساماندهی معابر و رفع شدن مشکلات ساکنان هر منطقه و جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان و سهولت در شناسایی آدرس‌های شهری، توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهدای والامقام ایران اسلامی حق بزرگی برگردن ما دارند و این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم و در برابر ایثار و فداکاری این آنها مسئول هستیم، به همین خاطر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظایف هر مجموعه‌ای محسوب می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های احیای هویت هر شهر، زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا است، به طوری که یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل امروز نصب تابلوهای مزین به نام این قهرمانان ایران زمین در کوچه‌های سطح شهر در راستای بزرگداشت یاد و خاطره آنها در جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: این تابلوها بر اساس مصوبات شورای نامگذاری معابر و شورای اسلامی شهر اراک و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شهدا و زنده نگهداشتن یاد و نام آنها توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری طراحی و در کوچه‌های سطح شهر اراک جهت توسعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت نصب شده است.

کد خبر 581796

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اراک شهرداری اراک کلانشهر اراک شورای اسلامی شهر اراک کوچه های شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منظر و فضای سبز شهری سازمان سیما شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است

ایسنا/گیلان رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است.

سرهنگ محمد یعقوبی ۱۶ اردیبهشت ماه با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است، اظهار کرد: شهدا ستارگان آسمان‌هاهستند تا ما راه را گم نکنیم لذا باید با تمسک به وصایای شهدا با توجه به هدفی که برای خدمتگزاری به مردم داریم، گام برداریم.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین حمایت از فرزندان و خانواده‌های شهدا بویژه محافظت در برابر آسیب‌های اجتماعی، افزود: مسئولیتی بر گردن ما است که باید برای فرزندان شهدا پدری کنیم، باید به کسانی که دچار آسیب‌های اجتماعی شده به آنها کمک و حمایت کرده و کمبودها را برای فرزندان شهدا جبران کنیم.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه استان گیلان و شهر رشت شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: شهدای شجاع، بزرگوار و خوب که زبان زد کشورهستند و افتخاری برای گیلانیان محسوب می‌شوند که باید به خاطر داشتن چنین شهدای به خودتان ببالید.

سرهنگ با بیان اینکه گیلان هشت هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: از این تعداد چهار هزار شهید، نیروی زمینی است که نشان از رشادت‌های مردم این دیار دارد.

وی با بیان اینکه شهید به واسطه شهید شدن نه تنها خودش پاک می‌شود بلکه در آن محل و مکان که دفن شده آن را پاک می‌کند، خاطرنشان کرد: شهدا واسطه فیض‌ هستند وهم به واسطه شهید شدن محیط و مکان را امن و سالم می‌کنند، اذا بودن شهدا نعمت است.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است، ماهیانه پنج هزار نفر به ایثارگران مراجعه می‌کنند.

سرهنگ یعقوبی در سازمان ایثارگران دو خط قرمز وجود دارد، تصریح کرد: یکی از این موارد برخورد با کرامت در برابر خانواده‌های اثیارگران است و نه قدرت، خانواده شهدا و جانبازان باید از منظر قدرت با ما صحبت کنند. ۲۵۰ هزار جانباز در نیروی زمینی هستند و در این فضای کاری که وجود دارد ما خدمت رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست