Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:34:01 GMT

پروژه جدید ورزشی در خراسان رضوی فعلاً تعریف نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۴۳۶۸

پروژه جدید ورزشی در خراسان رضوی فعلاً تعریف نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر هاشمی جواهری عصر سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان تایباد در جمع خبرنگاران در خصوص تعداد پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در سطح خراسان رضوی گفت: پروژه‌هایی زیادی اعم از پروژه‌های کلنگ خورده و آن‌هایی که ۲۰ یا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، در سطح استان رها شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: با توجه به بودجه کنونی، اولویت اول اداره کل با پروژه‌هایی است که پیشرفت فیزیکی بیش از هفتاد درصد دارند تا زودتر به دست مردم برسد و سپس پروژه‌های که پنجاه درصد پیشرفت کار دارند الی آخر، در واقع پروژه جدیدی تعریف نمی‌شود تا زمانی که پروژه‌های موجود به طور کامل آماده و تحویل نشدند.

وی با بیان اینکه سخت افزار بخشی از کار ورزش است، گفت: نرم افزار یا ورزشکار در سطح ورزش استان اهمیت بیشتری دارد و اگر همدلی و همراهی و استفاده از امکانات ورزشی که سایر ارگان‌ها مانند سپاه، آموزش و پرورش و شهرداری باشد، بنظر می‌رسد تا حدود زیادی این کمبودها جبران می‌شود.

هاشمی جواهری در خصوص وضعیت ورزشگاه ورزشگاه امام رضا برای میزبانی از بانوان در فوتبال گفت: حضور بانوان در مسابقات آن هم مسابقات فوتبال و آن هم در شهر مشهد یک سری شرایط خاصی دارد که بخشی صرفاً ورزشی نیست، روز گذشته هم معاون ورزشی وزیر در مشهد بود و همین بحث مطرح شد، از ورزشگاه امام رضا (ع) نیز بازدید شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: موضوع ورود بانوان به ورزشگاه امام رضا (ع) می‌تواند محیا شود حتی بزرگان شهر هم تاکید دارند، اگر فضای ورزشگاه آماده شود، برای حضور بانوان در ورزشگاه نه تنها ورزشگاه امام رضا بلکه بقیه استادیوم‌های در سطح شهر هیچ منعی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بحثی که برخی دوستان دارند در خصوص حضور بانوان در ورزش و استادیوم‌ها دارند، منع شرعی ندارد، ولی باید فضای سالمی برای حضور بانوان محترم فراهم شود تا شأن آنها حفظ شود.

کد خبر 5514528

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی تایباد پروژه ورزشی ورزشگاه امام رضا ع شهرداری سپاه بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا جهرم امام رضا ع اردبیل آمار کرونا میلاد امام رضا ع خراسان رضوی دهه کرامت بیرجند ایلام مشهد ورزشگاه امام رضا خراسان رضوی حضور بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود

شهردار کهریزک گفت: فضای ورزشی شهر کهریزک با کمبود ۳۰ درصدی مواجه است که این کمبود در سالن‌های ورزشی بسیار محسوس است و خانه کشتی در این راستا افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، علی کلهر در آئین کلنگ‌زنی خانه کشتی کهریزک با اشاره به لزوم افزایش سرانه ورزشی در کهریزک گفت: با توجه به توسعه شهر کهریزک و جمعیت ساکن در این منطقه فضای ورزشی شهر کهریزک با کمبود 30 درصدی مواجه است که این کمبود در سالن‌های ورزشی بسیار محسوس است.

وی افزود: با توجه به اعلام نیاز در حوزه ورزش، در جلسات متعددی هماهنگی‌های لازم برای احداث خانه کشتی با مساحتی در حدود 3 هزار مترمربع با دسترسی مناسب برای علاقه‌مندان و مراجعان صورت گرفت.

شهردار کهریزک در ادامه گفت: این پروژه در دو مرحله اجرایی می‌شود که اعتبار فاز نخست این پروژه 25 میلیارد تومان و مرحله دوم نیز با اعتباری در حدود 30 میلیارد تومان از امروز آغاز خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا دهه فجر امسال افتتاح شود.

کلهر تصریح کرد: کهریزک مهد ورزش‌های پهلوانی، کشتی، کاراته و ... است، لذا در این مجموعه تمهیدات لازم جهت این ورزش‌ها اندیشیده شده و مجهز خواهد شد.

شهردار کهریزک خاطرنشان کرد: در این مجموعه علاوه بر فضای ورزشی، سالن اجتماعات و خوابگاه ورزشی نیز طراحی شده و تلاش می‌کنیم این فضا را در جهت ورزش قهرمانی و پهلوانی تجهیز کنیم تا فضایی مناسب برای افتخار آفرینی جوانان شهر کهریزک فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نیز با اشاره به لزوم ارتقای خدمات ورزشی در بخش کهریزک گفت: سرانه بخش کهریزک بسیار پایین است و نیاز است که در این منطقه پروژه‌های ورزشی تعریف و اجرایی شود.

حسن یوسف‌زاده افزود: امیدواریم با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسانی بخشی از کمبودهای ورزشی کاهش و سرانه ورزشی این منطقه ارتقا یابد.

کشف انبار 10 میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک

یوسف زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کهریزک استعدادهای زیادی در بخش کشتی و رزمی دارد، با افتتاح این پروژه در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بروز و ظهور استعدادهای زیادی در این حوزه خواهیم بود که موجب افتخار آفرینی در شهر و کشور خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان