Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، فریدون حسنوند پس از برگزاری نشست روز سه‌شنبه کمیسیون انرژی مجلس که با حضور وزیر نفت برگزار شد به خبرنگاران، گفت: دیپلماسی انرژی یکی از اولویت‌های مهم مجلس و دولت است و رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و اعضای کمیسیون انرژی نسبت به این موضوع اهتمام ویژه دارند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس افزود: به رغم وجود تحریم و تشدید اقدامات خصمانه  آمریکا مقابل جمهوری اسلامی ایران، دیپلماسی انرژی ما در آسیای میانه، روسیه، حوزه خلیج فارس و شرق و غرب پیش رفته است و تاکنون تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای بسیار خوبی منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اندیمشک در مجلس ادامه داد: گام بعدی در رابطه با آمریکای لاتین به عنوان حیات خلوت آمریکا بود که در این حوزه نیز قراردادهای مهمی با کشورهای ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوا منعقد شد و پالایشگاه فراسرزمینی در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه با تمام اقدامات انجام شده، نگاه بعدی به سمت اروپا و آسیای شرقی است، اضافه کرد: برقراری ارتباط با این کشورها از اهداف بعدی وزارت نفت و کمیسیون انرژی است.

حسنوند خاطرنشان کرد تاکید کرد: وضعیت نفت ایران شرایط کافی و لازم را برای تبدیل شدن به محور سوآپ نفت و گاز منطقه دارد و باید جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان یک هاپ در دنیای انرژی پذیرفت.    

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی فریدون حسنوند ایالات متحده آمریکا ونزوئلا خلیج فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی فریدون حسنوند جمهوری اسلامی ایران کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی فریدون حسنوند ایالات متحده آمریکا ونزوئلا خلیج فارس کمیسیون انرژی انرژی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی

امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی و رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دومین روز از برگزاری کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران در شهر اصفهان با یکدیگر رایزنی کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081449 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کشتیرانی: تحقق توسعه دریامحور فرمانده واحد می‌خواهد
  • کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی
  • گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام‌های جدید ارائه دادم
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار