Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@04:09:45 GMT

نظرسنجی: الکس نوری در استقلال موفق می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۴۷۱۰

نظرسنجی: الکس نوری در استقلال موفق می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، هر چند که گذشت زمان زیاد و مطرح شدن اسامی متعدد پیرامون نیمکت استقلال باعث شد تا هواداران آبی‌پوش بیش از پیش نگران آینده تیمشان و نام سرمربی بعدی باشند اما در نهایت مدیران استقلال پس از مذاکرات فراوان با گزینه‌های متعدد، فاصله زیادی تا توافق با الکس نوری برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ایرانی – آلمانی که طی سالیان گذشته بارها و بارها به‌عنوان یک گزینه برای هدایت تیم‌های مختلف ایرانی در رسانه‌ها ظاهر شده بود، بالاخره می‌تواند در سرزمین پدری‌اش مربیگری کرده و این‌بار مسئولیت بزرگ نشستن روی صندلی فرهاد مجیدی به او محول شده و نوری اکنون باید مدافع عنوان قهرمانی را در لیگ بعدی هدایت کند.

نوری به عنوان دستیار و عضو کادرفنی تیم های جوانان اولدنبورگ، تیم بزرگسالان اولدنبورگ، تیم دوم وردربرمن، تیم بزرگسالان وردربرمن و هرتابرلین آلمان مربیگری کرد و در تیم های زیر 17 ساله های اولدنبورگ، بزرگسالان اولدنبورگ، تیم دوم وردربرمن، تیم اصلی وردربرمن، هرتابرلین، اینگول اشتات آلمان و آ.او کاوالا یونان به عنوان سرمربی مشغول فعالیت بوده است.

آخرین تجربه نوری حضور در لیگ دسته دوم یونان بود. انتخاب عجیبی که باعث شگفتی همگان شد. تیمی که به دلیل ورشکستگی بازیکن حرفه ای فوتبال در اختیار نداشت و از تعدادی مبارز بوکس و بسکتبالیست تشکیل شده بود. آنها در 4 بازی 26 گل دریافت کرده بودند و پس از حضور نوری موفق به کسب نتایج مطلوبی شدند و کمی هم از قعر جدول فاصله گرفتند اما در نهایت به این همکاری پایان داده شد.

حالا قرار است نوری با پروازی راهی تهران شود تا هدایت استقلال را برعهده بگیرد. کسی که به عنوان دستیار یورگن کلینزمن و همچنین سرمربی وردربرمن در بوندس لیگا مربیگری کرده است، به زودی هدایت آبی های پایتخت را در دست می گیرد.

شما مخاطبان ورزش سه چه نظری درخصوص حضور الکس نوری در استقلال دارید؟ به نظر شما این سرمربی جوان می تواند در جمع آبی های پایتخت به موفقیت دست پیدا کند؟ نظرات خود را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نمایش گذاشته شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الکساندر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان

لوپتگی شانس خوبی برای حضور روی نیمکت روسونری دارد

طرفداری | خولین لوپتگی، سرمربی اسپانیایی احتمالا سرمربی میلان می شود. 

به گزارش لوکا بیانکین از گاتزتا دلو اسپورت، خولین لوپتگی گزینه اصلی و محبوب سران میلان برای هدایت این تیم به حساب می آید. تماس های روسونری با لوپتگی مداوم است و سران باشگاه ایتالیایی نگرش او در مذاکرات را دوست داشته‌اند.

میلان به دنبال گزینه‌ای است که با جوانان خوب کار کند و بدون تحمیل کردن دیدگاه خود در نقل و انتقالات، در تصمیمات سهیم باشد. لوپتگی ویژگی های مدنظر میلان را دارد و او با وجود داشتن پیشنهادی بهتر از وست هم، اولویت خود را به روسونری داده است. هنوز خبری از توافق نهایی بین طرفین نیست اما سرمربی 57 ساله اسپانیایی از سایر گزینه ها مثل پائولو فونسکا، دومنیکو تدسکو و مارک فن بومل شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت به عنوان جانشین استفانو پیولی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد