Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@16:45:49 GMT

شهروندان عملکرد مدیریت شهری را رصد کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۴۸۰۴

شهروندان عملکرد مدیریت شهری را رصد کنند

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: امروز طرح سوت‌زنی موضوعی جدی است. اگر جایی تخلفی مشاهده کردید اعلام کنید، زیرا بی‌تفاوتی نتیجه‌ای به دنبال ندارد. شهروندان باید عملکرد مدیریت شهری را رصد کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره ارتباطات معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان، مجتبی شاه‌مرادی در نشست هم‌اندیشی با عنوان فصل همدلی که با حضور فرماندهان نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه آشنایی بیشتر و هم‌عهدی برای برگزاری رویدادهای پیش‌رو و آشنایی با ظرفیت‌های طرفین و مشخص شدن امکانات و محدودیت‌های هر دو بخش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمایت از جهاد فرهنگی از اهداف ما به شمار می‌رود، گفت: خود را مکلف می‌دانیم که هر جا چراغی به دست بچه‌های انقلابی روشن شده در حد مقدورات خود از آن حمایت کنیم تا هر روز پرفروغ‌تر شود. سازمان دو ردیف بودجه مشخص دارد که یکی از آن بودجه حمایت از فعالیت‌های عمرانی در مساجد است که برای تحقق مسجد محوری این بودجه در انجام فعالیت‌های حوزه عمرانی مساجد هزینه می‌شود.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با بیان اینکه موازی با این بخش، ردیف بودجه مرتبط با حوزه فعالیت‌های برنامه‌ای را نیز داریم، گفت: در این دوره به دنبال هدفمند کردن مشارکت‌ها هستیم. در حوزه‌های مناسبتی و آسیب‌های اجتماعی در محلات فراخوان داده و به اجرای رویدادهای مرتبط با این حوزه بودجه اختصاص می‌دهیم.

وی با اشاره به همکاری و تعامل پایگاه‌های مقاومت بسیج با معاونت‌های فرهنگی مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان، گفت: فرصتی که در اختیار داریم در حال گذر است که در این مسیر باید پیوندهایی بین هم برقرار کنیم تا موفق به اجرای برنامه‌های مشترک و خدمت به جامعه از طریق برنامه‌های فرهنگی شویم.

شاه‌مرادی با بیان اینکه ما با آحاد مختلف مردم با ذائقه‌های گوناگون روبه‌رو هستیم، گفت: بنا بر تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) به اسم انقلابی‌گری کسی را نباید از انقلاب اسلامی جدا کرد و نباید به اسم جذب از اصول خود دست برداشت. به دنبال تعامل در این دو بخش هستیم و در این راستا باید برای همه اقشار با همه سلایق و علایق برنامه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری و نظارت مهم است، تصریح کرد: تذکرها نباید رنگ و بوی خاص داشته باشد بلکه همان طور که در قرآن آمده است باید پیامبرگونه باشد. گستردگی فعالیت‌های ما زیاد است، ممکن است جایی با خطایی روبرو شویم که از شما می‌خواهیم این نکات را به ما متذکر شوید.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه ما برای حاکمیت قانون آمده‌ایم، گفت: امروز طرح سوت‌زنی برای ما موضوعی جدی است. اگر جایی تخلفی مشاهده کردید اعلام کنید زیرا بی‌تفاوتی نتیجه‌ای به دنبال ندارد. معتقدیم برادر دوقلوی طرح سوت‌زنی، طرح شفافیت است. شهروندان باید عملکرد مدیریت شهری را رصد کنند و در راستای این طرح عملکرد خود را شفاف خواهیم کرد. جهت‌گیری ما در حوزه آموزش خدمت ارزان به مردم است، طبیعی است وقتی خدمت ارزان شد مقداری کیفیت افت می‌کند، اما قانون گذار ما را مکلف کرده که خدمت ارزان را به همه مناطق بدهیم تا شهروندان مناطق محروم نیز از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دو موزه شامل عصارخانه شاهی و حمام علی قلی آقا به عنوان موزه‌های منتخب ایران انتخاب شده‌اند، افزود: از پایگاه‌های مقاومت بسیج می‌خواهیم اعضای خود را برای بازدید به این موزه‌ها ببرند.

شاه‌مرادی با بیان اینکه بخشی از خدمات شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: امروز امکانات ورزشی ما به صورت آنلاین قابل رزرو است. نیمی از سانس‌ها با تخفیف ویژه در اختیار محلات و باغ‌های بانوان نیز در خدمت مردم است که می‌توان از آن توسط پایگاه‌های بسیج استفاده کرد. تخت فولاد رویدادهای فرهنگی جذابی دارد که نوجوانان و جوانان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند تا با علما و تاریخ مذهبی اصفهان آشنا شوند که شرایط برای استفاده مراکز بسیج از این فضا کاملاً فراهم است.

وی با بیان اینکه در حوزه توانمندسازی و اشتغال به دنبال انجام فعالیت در مناطق کم برخوردار هستیم، خاطرنشان کرد: مقرر شده شهرداری هر سال دو منطقه را به عنوان منطقه ویژه در نظر بگیرد تا با اجرای برنامه‌های مختلف در این محلات منتخب فرصت ارتقا و رشد این محلات فراهم شود. بودجه‌ای برای این اقدام در نظر گرفته شده که طی ساز و کاری می‌توان از ظرفیت پایگاه‌های بسیج نیز در این زمینه بهره گرفت.

کد خبر 581833

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون فرهنگی شهردار اصفهان سوت زنی فساد سوت زنی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد

شهردار اصفهان گفت: زنجیره افتتاح پروژه‌ها با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه از دوشنبه هفته جاری در شهر اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنین مختلف از بعدازظهر تا پاسی از شب در اماکن عمومی از جمله کوه صفه، میدان امام (ره)، محور چهارباغ و در دل محلات، فرهنگسراها، میادین و میدان‌چه‌های شهر در حال برگزاری است و گردشگرانی از کشور و مهمانانی از خارج کشور برای حضور در برنامه‌های مورد علاقه خود به اصفهان آمده‌اند که امیدواریم همه بتوانند از این برنامه‌های متنوع و جذاب بهره‌مند شوند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها و تبریک این روز به اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تشکیل شوراها اتفاق خوبی در کشور بود که موجب جهش در مدیریت شهری شد و از نعمت واگذاری کارها به مردم از طریق شوراها، شهرها رشد فزاینده ای پیدا کرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در اصفهان نیز در این دوره مدیریت شهری شهرداری و شورا در تعامل سازنده توانستند منشأ خیر و برکت شوند

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هر دو هفته یکبار در هر منطقه پروژه‌های آماده بهره‌برداری را افتتاح و تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» تقدیم شهروندان می‌کردیم، خاطرنشان کرد: از دوشنبه هفته جاری زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه آغاز می‌شود که امیدوارم شهروندان در این برنامه حضور به هم رسانند و از این فضای زیبا لذت ببرند.

کد خبر 748216

دیگر خبرها

  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز