Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-
نشست مسئولین نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری و معاونان فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه آمایشی 3 کشور امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.  دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در سخنانی برگزاری نشست های هم اندیشی و همفکری دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه 3 آمایشی کشور در حوزه فرهنگی دانشجویی در راستای ارتقا حوزه فرهنگی دانشگاه ها را بسیار اثر گذار دانست و گفت: حوزه فرهنگی و معنوی در دانشگاه ها بسیار حساس و مهم است و فعالیت در این عرصه نیازمند سخت کوشی و تلاش مداوم مسئولان این حوزه در دانشگاه ها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمدی اظهار داشت: دولت مردمی دکتر رئیسی به اندیشه های انقلاب و اهدافی که برای انقلاب اسلامی ترسیم شده است  توجه و اهمیت ویژه ای دارد و این وظایف و مسئولیت شما را که در این حوزه و حفظ ارزش های انقلابی اسلامی و تبیین این ارزشها در دانشگاه ها برنامه ریزی و  فعالیت می نمائید ، سنگین تر می کند.

 وی اظهار داشت: علاوه بر مسئولیت قانونی که معاونت فرهنگی دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های علوم پزشکی در انجام امور محوله دارند یک وظیفه شرعی نیز دارند که بسیار مهم و قابل توجه است و بالاتر از  وظیفه قانونی این عزیزان می باشد و موجب می شود در راستای رشد و بالندگی فرهنگی و اعتقادی دانشجویان غافل نشوند. دکتر محمدی افزود: از طرفی هجمه های سنگینی از سوی دشمنان به پیکره فرهنگی و ارزش های اسلامی  وارد می شود و تهاجم فرهنگی دشمن روز به روز گسترده تر می شود و این وظایف و مسئولیت ما را بسیار سنگین تر می کند . وی گفت: بنابراین باید در این راستا و مقابله با هجمه های دشمنان با دقت برنامه ریزی کنیم و تلاش نماییم که جوانان ما که بزرگترین سرمایه ما هستند و نخبه ترین و باهوش ترین دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی در حال تحصیل هستند و عصاره نخبگان و جوانان کشور می باشند از نظر معنوی و فرهنگی در مسیر درست قرار گیرند. دکتر محمدی با بیان اینکه در این جلسات هم فکری و هم اندیشی باید به مشکلات اساسی که در حال حاضر قشر جوان و دانشجو را تهدید می کند پرداخته شود گفت: با هم فکری هم به طور قطع می توان راهکارهایی را ارائه نمود که اثرات تهاجم فرهنگی را کاهش دهد و دانشجویان آشنایی بیشتری با  فرهنگ غنی ایرانی اسلامی پیدا کنند و این مهمترین دستاورد دانشگاه در راستای رشد و بالندگی فرهنگی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه ها دکتر محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «نادر نورمحمد» را به عنوان رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشورعراق منصوب کرد.

در حکم انتصاب نادر نورمحمد آمده است:

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی در امر آموزش عالی و بر اساس بند ۷ از بخش ج ماده ۲ قانون‌ تشکیل وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری مصوّب ۱۳۸۳.۶.۱ مجلس شورای اسلامی ایران به مدت دو سال به عنوان «رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق» منصوب می‌شوید. از شما انتظار می‌رود علاوه بر انجام وظایف مصرّح در قانون اعزام مصوّب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و رعایت کامل آیین‌نامه شرح وظایف رایزنان علمی مصوّب ۱۳۸۸.۲.۲۰ دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور مربوط به ارتباطات علمی و فناوری کشور محل مأموریت را به عنوان رایزن علمی در آن کشورها اجرا کنید.

همچنین بر شناسایی دقیق استعدادها و امکانات علمی موجود در آن کشور، ایجاد زمینه‌ بهره‌برداری از آنها و برقراری ارتباطات و همکاری‌های علمی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی میهن اسلامی و به ویژه جذب دانشجویان و فناوران، با هماهنگی سازمان امور دانشجویان، مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در آن کشور در چارچوب سیاست‌های دولت تأکید می‌کنم. تندرستی و توفیق روزافزون شما را در اجرای احسن مأموریت‌های محوله از خداوند متعال خواهانم.

کد خبر 6090123

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)