Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:28:30 GMT

۱۳ طرح آبیاری نویندر عنبرآباد به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۵۰۳۶

۱۳ طرح آبیاری نویندر عنبرآباد به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن طاهری عصر سه شنبه در آئین افتتاح طرح آبیاری نوین روستای توکل آباد شهرستان عنبرآباد مساحت مجموع ۱۳ طرح آبیاری تحت فشار شهرستان عنبرآباد را ۱۸۵ هکتار برشمرد و گفت: این طرح ها در مجموع با اعتبار ۷۴ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض دولتی اجرا شدند.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال زایی برای ۴۰ نفر ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد با بیان اینکه با اجرای طرح های آبیاری تحت فشار بیش از ۶۰ درصد در مصرف آب صرفه جوئی می شود، بر اجرای طرح های آبیاری نوین در سطح مزارع و باغات این شهرستان تاکید کرد.

وی به افتتاح طرح ۱۷ و نیم هکتاری آبیاری تحت فشار روستای توکل آباد شهرستان عنبرآباد اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتبار ۶ هزار و ۹۸۲ میلیون ریال به نمایندگی از ۱۳ طرح آبیاری تحت فشار به بهره برداری رسید.

عنبرآباد با ۸۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی افتتاح طرح عنبرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی افتتاح طرح عنبرآباد وزارت جهاد کشاورزی افتتاح طرح عنبرآباد آبیاری تحت فشار طرح آبیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود