Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:21:23 GMT

این آخرین فرصت ستاره آلمانی بایرن مونیخ است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۳۵۱۲۰

این آخرین فرصت ستاره آلمانی بایرن مونیخ است

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ قصد جدایی دارد و به نظر می رسد آینده او در باشگاه بارسلونا رقم خواهد خورد. آینده سرژ گنابری، وینگر آلمانی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و اخباری در مورد احتمال جدایی او نیز منتشر شده است. همچنین کادر فنی بایرن مونیخ از عملکرد لروی سانه ناراضی هستند و به این نتیجه رسیده اند که خط حمله نیاز به تقویت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه اسپورت وان مدعی شد به این دلایل است که بایرن مونیخ قصد دارد به هر ترتیبی برای خرید سادیو مانه با لیورپول به توافق رسیده و این ستاره سنگالی را برای فصل بعد جذب کند. مذاکرات بین طرفین آغاز شده و به نظر می رسد در روزهای آتی این خبر به صورت رسمی از سوی باشگاه بایرن مونیخ اعلام خواهد شد.

البته تا این لحظه مسئله فروش لروی سانه موضوعی نبوده که در جلسات هیئت مدیره بایرن مونیخ مطرح شود. کادر فنی این باشگاه خصوص پس از عملکرد درخشان سانه در نیم فصل اول، هنوز به او اعتقاد داشته و نمی خواهد در این تابستان مانه را از دست بدهد. در حقیقت این امید در باشگاه وجود دارد که لروی سانه زیر سایه سادیو مانه شکوفا شده و بتواند روزهای درخشان گذشته را تکرار کند. اما ممکن است این آخرین فرصت ستاره آلمانی باشد و در صورت تکرار روند پرفراز و نشیب، نام لروی سانه در فهرست فروش بایرن مونیخ در تابستان سال آینده قرار بگیرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ لروی سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر حریف رضایت داد.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و ارزشمند را در این بازی به دست بیاورند اما گلی که وینیسیوس جونیور در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد که همه چیز به تساوی کشیده شود و تکلیف تیم صعودکننده در دیدار برگشت مشخص شود.

کیمیش پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«فکر می‌کنم که ما بسیار بهتر از رئال بودیم و فرصت‌های بهتری هم برای گل زنی داشتیم. این که گل مساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده است.

دیدیم که توانایی بسیاری برای رقابت کردن با حریف داریم و در بسیاری از مواقع دیدار توانستیم بازی را کنترل و فرصت‌های بسیاری خلق کنیم. می‌توانیم این کار را در هفته آینده هم انجام دهیم. هر دو تیم برای برنده شدن در این بازی تلاش بسیاری خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ