Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول و مبتکر جشنواره فرهنگی هنری تراز در آیین اختتامیه این جشنواره در سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: هدف از برگزاری جشنواره تراز کادرسازی، سازماندهی و ایجاد انگیزه برای دانشجویان استان خوزستان بود که به همت معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد خنیفر افزود: این جشنواره با توجه به‌ دغدغه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی شده و با برگزاری ۴۰ کارگاه‌ آموزشی در رشته‌های مختلف به دنبال تربیت دانشجویان هنرمند بود.

وی با بیان اینکه جشنواره با حداقل امکانات برگزار شد، ادامه داد: تجربه سفیر جشنواره سیمرغ را داشتم و سعی کردم با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت این جشنواره، تراز را در راستای پرورش استعدادهای دانشجویان برگزار کنم.

خنیفر اظهارداشت: حدود ۳۰۰ اثر از شهرهای استان خوزستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و برگزیدگانی از شهرهای دزفول، اهواز، آبادان، بهبهان و شوشتر داشتیم.

وی افزود: باید به فکر پرورش استعدادهای دانشجویان باشیم و بیش از پیش فعالیت‌های فرهنگی داشته باشیم.

اسامی نفرات برتر جشنواره فرهنگی هنری تراز

سید حسن سبزقبا، رعنا کایدخورده و شایان مجدی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم شعر کلاسیک و حسین بازیور، نیما ربیعی پور و محسن خاوری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم داستان نویسی را کسب کردند.

محمد خنیفر رتبه اول و حسین جوازی پور و فاطمه یوسفی در زمینه ترانه سرایی شایسته تقدیر شناخته شدند و سارا صفدری، مینا ولی پور و فاطمه ظریف به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته نقاشی را از آن‌ خود کردند.

رتبه‌های اول، دوم و سوم در زمینه شعر طنز به هیچ‌کس نرسید و ابوالفضل موگویی شایسته تقدیر شد.

فاطمه مینایی، محمد خنیفر و فاطمه یوسفی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم شعر نو و زهرا ساکیانی، محسن خاوری و پویا لیلی زاده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم فیلم کوتاه را از آن خود کردند.

بهار زال پور مقدم، سارا صفدری و معصومه سلیمانی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم طراحی را کسب کردند و رتبه‌های اول تا سوم رشته تئاتر به هیچ کس نرسید.

کیمیا شمس، زهرا حیدری و فاطمه یوسفی در رشته اجرا رتبه‌های اول تا سوم و دنیال مروانی و شکوه سپهری نیا رتبه‌های اول و دوم موشن گرافی را کسب کردند.

همچنین صدیقه زلقی، پارمیس گابوری و فاطمه ظریف به ترتیب در رشته هنر عکاسی جشنواره اول تا سوم شدند.

پخش کلیپ و اجرای آهنگ‌های شهر حماسه ها و شهر من دزفول توسط سیدمبین رضازاده از دیگر بخش‌های این آیین بود.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری دزفول جشنواره خوزستان زهرا حیدری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دزفول جشنواره مقام معظم رهبری دزفول جشنواره خوزستان زهرا حیدری ترتیب رتبه های اول تا سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۳۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود